הכושר הוא אושר (?)

לפרטים והרשמה

הגוף שלנו הוא הנכס שלנו , מעצם היוולדנו . הן חיצונית ופיזית , שהרי גופנו מהווה מפתח לדמוי העצמי שכולנו מתמודדים איתו , והן מבחינה בריאותית פיזיולוגית .

אחת הדרכים העיקריות והבריאות ביותר לשמור על שלמותו ובריאותו, היא לעסוק בפעילות גופנית, באופן די קבוע .

בשנים האחרונות המודעות לחשיבות של הכושר בחיינו והשפעתו על גופנו, וניהול אורח חיים בריא ומאוזן רק עלה ועלה והרחיב ממדיו . ניתן לראות זאת בכמות חדרי הכושר שנפתחים ברחבי הארץ והעולם, הזמינים לקהל רחב ומגוון.  וכמו כן , גם ברשתות החברתיות. מאמנים רבים שהוסמכו לכך במוסדות הלימוד המוכרים, הפועלים באופן פרטי מחזיקים בחשבון אינסטגרם או פייסבוק , ומפרסמים את העסק שלהם בכדי לתת שירות לאנשים המעוניינים באימונים פרטיים , ולאמץ אורח חיים בריא יותר .

ישנם מחקרים רבים , המוכיחים שיש קשר ישיר בין הספורט לבין בריאותו הנפשית ומצב רוחו  של האדם . במהלך פעילות גופנית , מופרשים חומרים שונים בגופינו המשפיעים על מצב הרוח .

חלק מהם הם האנדרופינים המפורסמים , שלמעשה תורמים לשיכוך כאבים באופן טבעי .

(פעולה טבעית של הגוף) וגורמים לתחושת קלילות ונינוחות .

נוסף על כך , כאשר אדם עוסק בפעילות כה חיובית ומשמעותית , כל האגרסיות שנאגרו בו, המטענים , והרגשות השליליים , נשכחים ולו לזמן קצר , וזה יכול להוות כלי שמאוד עוזר לנו להתמודד עם העומס שיש בחיי היום יום .

יתרון נוסף של הספורט והפעילות , הוא הורדה במשקל .

בן אדם המעוניין להוריד ממשקלו , רצוי ומומלץ שיעסוק בפעילות גופנית על בסיס יומיומי , אך עם זאת , מומלץ גם להיצמד לתפריט מאוזן ועשיר במזונות בריאים , ודלי שומן .

גם מי  שרוצה לרכוש לעצמו ביטחון עצמי גבוה יותר , הערכה עצמית גדולה יותר, גם מוזמן להצטרף למהפכת הכושר העולמית , ולקחת בה חלק פעיל .

גם כאן , מחקרים הוכיחו לא פעם שספורט מעלה את הביטחון, המתחיל בבניית מראה חיצוני משופר וחטוב יותר .

לא סתם אומרים נפש בריאה בגוף בריא !

אז אם אתם מרגישם לאחרונה קצת בדאון , וקצת מדוכדכים , או שגם אם סתם בא לכם להכניס קצת שינוי בריא לשגרת החיים שלכם ,  אין משהו ששעה של ספורט לא תוכל לתקן /לשפר .

אז קדימה הצטיידו בבקבוק מים , מזרון , מגבת והתחלנו.

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

פסיכולוגיה חיובית

  מה זה פסיכולוגיה חיובית ? ולמה כדאי ללמוד ולהכיר את התחום. "פסיכולוגיה חיובית" זה במילים אחרות "תקשורת" הבין-אישית והתוך-אישית. למעשה אדם יצליח יותר או פחות בעזרת תקשורת שלו עם עצמו

מערכת החיסון בחורף

שהייה במקומות סגורים ללא פתחי אוורור- מומלץ להצטייד בלבוש חם ולפתוח חלון מדי פעם על מנת לאוורר את הסביבה הסגורה על מנת למנוע הידבקויות. בחורף הנשימה שטחית עקב הקור הגוף

מהי שיטת הקינזיו טייפינג?

קינזיו- טייפ, הוא הטייפ האלסטי הדביק המקורי, שפותח ע"י ד"ר קנזו קאסה בשנת 1979. קינזיו טייפ הוא ללא לטקס, היפואלרגני וניתן ללבוש אותו כמה ימים ברצף. השימוש בטוח לכל האוכלוסיות, ספורטאים,

לימודי נטורופתיה מחיר

קורס נטורופתיה

לימודי נטורופתיה נותנים כלים ויכולת ריפוי הוליסטית המשלבת מדע, פילוסופיה, לימודי תרפיה מגוונים בצורה רחבה: רפלקסולוגיה, תזונה, רפואה סינית, ארומתרפיה, עיסוי, כמו גם שעות תרגול מונחות סטאז', אבחון, טיפול ומניעת

Call Now Button דילוג לתוכן