הצרת היקפים והמסת צלוליט

לפרטים והרשמה

מהו טיפול בהצרת היקפים?

צלוליט היא בעיה אסתטית שנגרמת עקב הצטברות של שומן תת עורי הגורמת לגבשושים ולמראה עור לא אחיד באזורים כמו הבטן, הזרועות, הישבן והירכיים. הצלוליט נוצר כאשר זרימת הדם וניקוז הרעלים באזורי השומן אינם פועלים כנדרש. עקב זאת רקמת הקולגן המחברת בין התאים מתעוותת ומשנה את הצורה שלה וחודרת לתאים עצמם. המהלך הזה גורם לתאים הגדושים להיצמד לשכבת העור העליונה ומכאן נוצרים גבשושים. 

ישנן מספר שיטות להצרת היקפים והעלמת צלוליט אשר מתבססות על טכניקות שונות:

טכניקה שנקראת עיסוי להפחתת צלוליט – העיסוי נעשה באמצעות שמנים מיוחדים אשר מחזקים את העור וגורמים לו להיות אלסטי יותר. זה עיסוי נמרץ ואינטנסיבי וככל שהוא אינטנסיבי יותר, ההשפעה שלו מתגברת.

 העיסוי עושה פעולה פנימית ברקמות הגוף העמוקות, כמו ניקוז לימפתי ושיפור זרימת הדם בגוף. שיטת העיסוי היא בעצם הדרגתית. היא מתחילה מחלקו התחתון של הגוף ועולה כלפי מעלה, בנוסף, משתמשים בתוספות שמנים ארומטיים, אשר עוזרים בניקוז הלימפתי וניקוי הרעלים מן הגוף. בסופו של דבר הם מונעים מהצלוליט להתקהל באזורים מסוימים בגוף.

כמו כן, מומלץ להוסיף תזונה בריאה אשר מחזקת את הגוף ומייצרת סביבה לחה.

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

#עיסוי באשדוד,#טיפולים,#מגע,#

פגיעות ספורט

עיסוי רפואי משקם לאחר פגיעת ספורט שיקום לאחר פגיעה או פציעה קשה, הינו תהליך מפרך שדורש סבלנות רבה. המטרה העיקרית של שיקום פיזיותרפיה היא לחזק ולשפר גמישות, וטיפולים אלה מבוצעים

טיפול פרקים

  מהי דלקת פרקים ראומטית? זו מחלה אוטו אימונית הגורמת ליצירת דלקת כרונית בפרקי הגוף. עקב הדלקת ישנו כאב חד וחזק המחייב טיפול. ניתן לחיות עם המחלה אך חשוב גם

חבישת קנזיוטייפ

  הקינזיו טייפ הוא המצאה ייחודית של ד“ר קנזו קאזה, היפני, שפיתח את הטייפ כך שיהיה קרוב מאוד לתכונות העור האנושי כתשובה למגבלות שבהן נתקל כאשר עבד עם טייפ הספורט

טיפולי הרזייה

טיפולי הרזיה פעמים רבות אנו מדמיינים עולם שבו אנו יכולים לקחת תרופת פלא ולקבל את הגוף שרצינו. תרופה מהירה, ללא כאב ומאמץ, שתפתור אותנו מצמיגי הבטן וקליפות התפוז על הירכיים.

Call Now Button דילוג לתוכן