גמילה מעישון בדרך טבעית

לפרטים והרשמה

עישון צמחי מרפא

עישון הוא הרגל מזיק עם השלכות בריאותיות חמורות, לכן חשוב להבין עד כמה גמילה מעישון בדרך טבעית תשמור על הבריאות, וכמה היא קריטית.

עישון מגביר את הסיכון לפתח מצבים מסכני חיים כגון סרטן ריאות, מחלות לב והפרעות נשימה, וגם משפיע לרעה על הבריאות והרווחה הכללית. הכימיקלים הרעילים המצויים בסיגריות, עלולים לפגוע באיברים חיוניים, לסכן את המערכת החיסונית ולהאיץ את תהליך ההזדקנות. בנוסף, עישון פסיבי מהווה סיכונים בריאותיים לאחרים, מה שמדגיש עוד יותר את הדחיפות של הפסקת עישון עבור האדם והסובבים אותו.

הפסקת עישון מועילה בדרכים רבות, כולל הפחתת הסיכון לפתח מחלות הקשורות לעישון, שיפור תפקוד הריאות, שיפור בריאות הלב וכלי הדם והגברת איכות החיים הכללית.

על ידי הגמילה, ניתן לחוות יתרונות בריאותיים מיידיים, כגון שיפור זרימת הדם, תפקוד נשימה טוב יותר, והפחתת הסיכון למחלות כרוניות. יתר על כן, הפסקת עישון מקדמת בריאות נפשית טובה יותר, רמות אנרגיה מוגברות ותחושת רווחה רבה יותר.

 

עישון צמחי מרפא, ככלי לגמילה מעישון

גמילה מעישון בדרך טבעית, עדיפה בהרבה מאשר שימוש בכימיקלים. כך הגוף מתנקה מרעלים וחומרים מזיקים, הבריאות משתפרת, ותופעות רבות אשר נגרמו מהעישון כגון שיעול, ליחה, קשיי נשימה ועוד- נעלמים בצורה פלאית.

הדרך הטבעית לגמילה מעישון, משלבת פעילות גופנית, צמחי מרפא ושיטות טיפול מהרפואה הסינית כגון דיקור והיפנוזה. שיטות גמילה אלו מקלות על ההתמודדות עם תסמיני הגמילה הקשים, המופיעים על רקע התלות בניקוטין – עצבנות, חוסר שקט, עליה במשקל, שינה לקויה ומצב רוח ירוד.

 

להלן חלק מהדרכים הטבעיות לגמילה מעישון:

שימוש בצמחי מרפא

צמחי מרפא ידועים כמקלים על תופעות הלוואי הקשות המתלוות לתהליך הפסק העישון. בין צמחי המרפא הרלוונטיים ניתן למצוא: ג'ינג'ר, שתיית תה קמומיל, אכילת תפוזים ותרופות נוספות. גם אכילת מלח בכל פעם שמתעורר החשק לעשן, מסייעת לתהליך הגמילה. תחושת הרתיעה המתעוררת בעת ההזכרות בטעם המלח, יוצרת לעישון קונוטציה שלילית.

דיקור סיני

במסגרת הדיקור הסיני מוחדרים לעור מחטים בנקודות בגוף האחראיות על ההתמכרות לעישון. גירוי נקודות אלו גורמת לשינוי אנרגטי ולשחרור סרטונין ואנדורפינים, המסייעים בהשריית רוגע והורדת לחץ המלווים את תהליך הגמילה מעישון.

פעילות גופנית

ידועה כמסייעת בתהליך גמילה מעישון בזכות יכולתה להעלות את מצב הרוח ולהפחית תחושת מתח ועצבים ע"י שחרור אנדורפינים וכימיקלים חיוניים. כמו כן היא מסייעת על השמירה במשקל שכה חיונית בתהליך הגמילה. אנשים רבים אשר עוסקים בפעילות גופנית, מקפידים לשמור על תזונה נכונה ושינה, מה שמסייע רבות להצלחת התהליך

היפנוזה

בשנים האחרונות טיפול בהיפנוזה צובר תאוצה ונותן מענה גם בתחום של גמילה מעישון. חשוב להקפיד שהטיפול יבוצע ע"י מטפלים מקצועיים ומוסמכים, מאחר ומדובר כאן על השפעה על תת המודע.

דרכי הגמילה הטבעיות מתאימות בעיקר לאנשים אשר מעשנים מעט (עד 5 סיגריות ביום).

 

צמחי מרפא לעישון- מתי משתמשים בהם?

עישון צמחי מרפא, מעניק חוויה טבעית וארומטית, נטולת הכימיקלים המזיקים והחומרים הממכרים המצויים בסיגריות. על ידי בחירה לעשן עשבים אלו, ניתן ליהנות מטקס חושי המקדם הרפיה, ריכוז והפגת מתחים, ללא ההשפעות המזיקות הקשורות לטבק.

יתרה מכך, צמחים לעישון מהווים כאבן דרך, עבור אלה המבקשים להפסיק לעשן סיגריות על ידי מתן פעולה מוכרת ליד והפה, ומתן חוויה חברתית לדימוי העישון, תוך השתחררות מההתמכרות לניקוטין. תכונותיהם המרגיעות והטעמים הנעימים של צמחי המרפא, מציעים אלטרנטיבה עדינה ולא ממכרת, לסיגריות מסורתיות שמזיקות כל כך.

בסופו של דבר, שימוש באמצעי זה, מאפשר לנגמלים להנות גם מהדרך אל החופש מהסיגריות, תוך היעזרות במאפיינים הסגוליים של צמחי המרפא השונים שהותאמו להם על ידי איש מקצוע, במטרה לקדם רווחה גופנית, בהירות נפשית וחיבור עמוק יותר לעצמם ולטבע.

 

מכללת גודלמן איתכם במסע לגמילה

מכללת גודלמן מציעה מגוון שירותי בריאות, בין השאר גם עזרה למכורים קלים לסיגריות. אצלנו תיהנו מטיפול מסור ומקצועי במיוחד, ותוצאות מצוינות.

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

טיפולי הרזייה

טיפולי הרזיה פעמים רבות אנו מדמיינים עולם שבו אנו יכולים לקחת תרופת פלא ולקבל את הגוף שרצינו. תרופה מהירה, ללא כאב ומאמץ, שתפתור אותנו מצמיגי הבטן וקליפות התפוז על הירכיים.

#עיסוי באשדוד,#טיפולים,#מגע,#

פגיעות ספורט

עיסוי רפואי משקם לאחר פגיעת ספורט שיקום לאחר פגיעה או פציעה קשה, הינו תהליך מפרך שדורש סבלנות רבה. המטרה העיקרית של שיקום פיזיותרפיה היא לחזק ולשפר גמישות, וטיפולים אלה מבוצעים

הצרת היקפים והמסת צלוליט

מהו טיפול בהצרת היקפים? צלוליט היא בעיה אסתטית שנגרמת עקב הצטברות של שומן תת עורי הגורמת לגבשושים ולמראה עור לא אחיד באזורים כמו הבטן, הזרועות, הישבן והירכיים. הצלוליט נוצר כאשר

טיפול פרקים

  מהי דלקת פרקים ראומטית? זו מחלה אוטו אימונית הגורמת ליצירת דלקת כרונית בפרקי הגוף. עקב הדלקת ישנו כאב חד וחזק המחייב טיפול. ניתן לחיות עם המחלה אך חשוב גם

Call Now Button דילוג לתוכן