היתרונות בעיסוי תינוקות

לפרטים והרשמה

עיסוי לתינוק מסייע בשינה טובה יותר, שיפור הבריאות ואפילו לחיזוק הקשר בין הורה לתינוק.

ברגע שאנחנו מניחים את התינוק הוא מתחיל לבכות. ברגע שאנחנו מרימים אותו הוא שוב מחייך ונרגע. אם רק בלהחזיק את התינוק יש השפעה מרגיעה, תארו כמה הוא יקבל מעיסוי על כל הגוף. למעשה, ניסויים הוכיחו שעיסוי התינוק מוריד בכי ואי רוגע, מעניק שינה שלווה, מוריד עצירות וגזים ואף מעלה את היכולת להילחם בתולעים.

העיסוי מסייע בגירוי מערכת העצבים הכללית, מה שגורם לתגובת שרשרת- המוח מייצר יותר סרוטונין, מרכיב כימי שמעניק תחושה טובה, ופחות קורטיזול- הורמון שמעורר תגובת לחץ.

כתוצאה, קצב הלב והנשימה של התינוק יורד, מה שתורם לתחושת הרוגע.

אפשר לעשות עיסוי של 10-15 דקות, לבחור זמן מתי שהוא שקט ועדיין ערני, אם תעסו תינוק כשהוא ישנוני זה יכול לעורר אותו ולגרום לו להיות יותר מעורר רגשית. אפשר להתחיל אחרי החלפת הטיטול או כחלק מזמן אמבטיה. לפני שאתם מתחילים, יש לוודא שהטמפרטורה בחדר נעימה ובסביבה רגועה. יש להוריד תכשיטים, ולהצטייד בשמן תינוקות. העבירו את מגע הידיים מהגב העליון ועד אזור הטיטול, והשכיבו אותו על מגבת/ שמיכה רכה עם כרית מתחת לראש. התחילו בהחזקת ידיו ובעדינות להעביר מגע את כפות הידיים עם האגודל כמה פעמים. כשהוא נרגע, התחילו עם הרגליים ועד כל הגוף.

סוגי עיסויים:

רגליים- בעדינות ובתוקף לעטוף את ידיכם סביב רגליי התינוק והחליקו את ידיכם מטה מהירכיים ועד לקרסול. עשו זאת כמה פעמים, ואחר כך חזרו על הרגל השנייה.

בטן-מקמו את ידיכם באזור הטבור. בכיוון תנועת השעון, העבירו עם האצבעות בתקיפות ובעדינות על גבי הבטן בתנועת סיבוביות.

זרועות- גלגלו את זרועות התינוק עם ידיכם בעדינות, החל מהכתפיים ומטה לכיוון הזרועות. חזרו פעמיים, שלושה כך גם בזרוע השנייה.

צוואר- לתמוך בראשו של התינוק והגוף התחתון עם יד אחת. מקמו את האגודל של היד השנייה על הצד של הצוואר ואת שתי האצבעות הראשונות על הצד השני של הצוואר. בעזרת הקצות אצבעות לעסות את הצוואר בתנועות סיבוביות, חזרו על הפעולה מספר פעמים.

גזים- קודם לעשות עיסוי בטן עדין, ואז כופפו את הברכיים עד הבטן ולהחזיק כ 30 שניות ואז לשחרר. חזרו מספר פעמים. אז מקמו את קצה יש אחת על בטן התינוק להחליק מאזור הטבור ומטה בקצב אחיד כדי לשחרר גזים. חזרו מספר פעמים אם צריך.

 

 

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

דיקור אוזן – אוריקולותרפיה

אם הטיפול בבעיה רפואית מתארך ולא מושג שיפור, סביר להניח שהבעיה שמטרידה אתכם היא תופעת לוואי של בעיה עמוקה אחרת. לא משנה כמה זמן תטפלו בה, לא תגיעו לשיפור מספק,

לב אצילי,חשיבה חיובית

מאז המאה ה–16 הלב קיבל פחות ופחות תשומת לב. סה׳כ לימדו אותנו שהלב אינו אלא משאבה ומפמפמת דם. אמנם היו לא מעט תהיות לגבי יכולתה של משאבה כל כך קטנה

תזונת ספורטאים

תזונת ספורטאים # יש להגביל את כמות הקלוריות לעומת כמות שריפת הקלוריות בפעילות גופנית. על מנת שכמות הקלוריות לא תהיה גבוהה יותר ממה שאנחנו שורפים.- הגוף היא מערכת דינמית והכל

תזונה טבעית

הרזיה טבעית קילוגרם פה, קילוגרם שם . עד מתי נמשיך להילחם במשקל באובססיביות ולנסות להוריד אותו בכל דרך אפשרית , ולאו דווקא בדרך של בריאות ונכונות לגופינו ? הגיע הזמן

Call Now Button דילוג לתוכן