טיפים לתזונה בחורף

כמה טיפים לשמור על הבריאות בחורף:

חודשי החורף יכולים להקשות עלינו לשמור על אורח חיים בריא. כשהטמפרטורה יורדת, מפתה להזניח את הרגלי האכילה הבריאים ופעילות גופנית אקטיבית למען אוכל מנחם והתכרבלות בתוך החלל החמים. אף על פי כן, חשוב לשמור על עצמינו, על תזונה נכונה על מנת לשמור על מערכת חיסונית חזקה ממחלות החורף. הקפדה על הטיפים הבאים יכולה לעזור לנו לשמור על הבריאות בחורף:

  • אכילה של ירקות ופירות. ירקות ופירות מכילים אנטי אוקסידנטים היכולים להגביר את מערכת החיסון. פירות וירקות שבעונה כמו: תפוח, גזר, כרובית, תפוח אדמה טובים למרקים ותבשילים.
  • להקפיד על כמות המנות על מנת לא לצבור עודף משקל.להקפיד על חצי צלחת ירקות, והימנעות מהסכות דעת בזמן אכילה כמו אכילה מול טלוויזיה. לנסות להימנע מאכילה כשלא רעבים, אפשר לשאול את עצמינו האם אנחנו באמת רעבים או שאנחנו מחפשים מה לאכול כי מרוב שעמום או עייפות.
  • לשמור על שתייה, גם כשקר בחוץ אנחנו עדיין צריכים לשתות 6-8 כוסות נוזלים ביום. כוס תה חם נחשב!
  • להינות מקרני השמש. כשמשך הימים הקצרים בחורף אנחנו נחשפים פחות לשמש, מה שיכול להוביל לצניחה בסרוטונין. מה שמוביל לצניחה של מצב רוח מה שיגרום לנו לצרוך יותר מזון עם ערך קלורי גבוה על מנת להרגיש יותר טוב- זמנית. תנסו לבלות יותר זמן בחוץ במשך היום- למשל בזמן הפסקה/ ארוחת צהריים.
  • הישארו פעילים גופנית. צאו להליכה בחוץ, או מצאו שיעור או אימון בריא שתיהנו בו. עליה במדרגות במקום במעלית, חניה מרוחקת יותר גם יכולים לתרום.

 

לפרטים והרשמה


לפרטים והרשמה




Call Now Button