להוריד משקל בדרך טבעית

דברים שאפשר לעשות כדי להוריד משקל באופן טבעי:

בטח כבר שמעתם על דרכים יותר מסובכות להוריד משקל. אינכם צריכים להיות כל הזמן רעבים כדי להוריד משקל, כל מה שאתם צריכים הוא לתכנן ולהיצמד לתוכנית. תכנון ונחישות,

ולפעול לפי הצעדים הבאים:

  • התחילו את היום עם כוס מים פושרים עם מיץ לימון- מיץ לימון מסייע בהורדת שומן, ומאפשר ספיגת נוטריינטים שהוא צריך כדי לשרוף שומן ולמנוע צבירת שומן.
  • חומץ תפוחים- מכיל חומצה אצטית, שמונעת הצטברות שומן, ספיגה של נוטריינטים מהמזון, מסייעת בבעיות עיכול ונלחמת בדלקות. ערבבו 2 כפות חומץ תפוחים טבעי בכוס מים ,פעם ביום – בערב.
  • החליפו את התה הרגיל/ הקפה לתה ירוק- העשיר באנטיאוקסידנטים המסייעים בתהליך החמצון בגוף. הקאטצ’ינים מסייעים בשחרור שומן מתאי שומן ובכך מסייעים בשריפת השומן. הם גם נלחמים ברדיקלים חופשיים ומונעים מחלות. ניתן לשתות 3-4 כוסות תה ירוק ביום.
  • פעילות גופנית- שריפת שומן בדרך בריאה- זה אומר גם להכניס פעילות גופנית לפעילות היומית שלכם. שילוב של פעילות מתונה ואינטנסיבית יסייעו בשריפת השומן ובשמירה על המשקל. לפעילות גופנית יתרונות רבים אחרים כמו: הורדת לחץ, והתרוממות מצב רוח ואנרגיה ושינה איכותית. היא מורידה את הסיכון למחלות כרוניות כמו: סכרת סוג 2, מחלות לב, שבץ וסוגי סרטן. פנו זמן לפעילות גופנית יומית כך שלא תפספסו עם תירוצים מראש.
  • אכלו מזונות בריאים- פירות טריים, ירקות ופחמימות מורכבות, במקום מזון מתועש. התרחקו ממזון שומני ומטוגן. בנוסף, אל תוסיפו יותר מדי סוכר ומלח למזון. תחפשו דרכים נוספות להכנה של המזון הבריא על מנת שיהיה גיוון וטעם בתפריט. אל תאכלו מאכלים עם קמח לבן, כמו לחם, עוגיות, פיצה, פסטה וכו’. חפשו תחליף- פחמימות מורכבות או קמח מלא. יש מבחר רחב של קמח מלא ופחמימות מורכבות כמו דייסות שונות, פסטה, אורז בסמטי, בורגול, כוסמת וכו’. אכלו מזון עם סיבים תזונתיים וחלבונים, אך פחות פחמימות. חלבונים משאירים תחושת שובע לאורך זמן, מה שמונע אכילת יתר ורעב. השאירו יום אחד לשבוע למזון פחות בריא.CHEAT MEAL ועל מנת להנות מהארוחה- אכלו באיטיות. תבחרו מיץ מפירות טריים מאשר מיץ מהמדף המכיל סוכר וחומרים משמרים. ניתן לכלול שמן קוקוס הבריא לבריאות וקל לעיכול ואף מסייע בפירוק חומרים יעיל יותר. אכלו ארוחות קטנות יותר ולעיתים קרובות. אל תדלגו על ארוחות, במיוחד על ארוחת בוקר. אכלו את הארוחה האחרונה שלכם כשעתיים לפני השינה. תוודאו שכל מזון שאתם צורכים הוא במודעות, ולא כי התחשק לכם פתאום. שמירה על כמות פרופורציונלית של ארוחה על ידי צלחות קטנות יותר.
  • יש לשתות מספיק מים – שתיית מים מספקת על מנת להפטר מרעלנים בגוף, כמות מומלצת של 8-10 כוסות מים ביום. יתרון נוסף וחשוב של שתיית מים, הוא שריפת שומן מהירה יותר. כמו כן, גם פירות וירקות מכילים מים.
  • שינה מספקת- שעות שינה ורגיעה, מסייעים לגוף להילחם במחלות ובשריפת שומן. למעשה מעט שעות שינה משפיעים על תחושת השובע- הורמונים שאחראים על כך, ותחושת רעב גבוהה יותר. לכן לשינה יש חשיבות גבוהה. שינויים שמתרחשים בגוף עקב הבחירות שאנו עושים משפיעים על הגנטיקה והיא משפיעה על מסת הגוף BMI. מעט שעות שינה, מעלים רמת רעב ואנו כתוצאה מכך אוכלים מזון לא בריא שנגיש לנו, ללא יעילות במזון בריא והשפעתו על הגוף, הגוף נשאר מותש וללא אנרגיה. במצב של חוסר שינה, אין יעילות בשריפת השומנים. וודאו לישון כ 6 עד 8 שעות שינה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *