מערכת החיסון בחורף

לפרטים והרשמה

שהייה במקומות סגורים ללא פתחי אוורור- מומלץ להצטייד בלבוש חם ולפתוח חלון מדי פעם על מנת לאוורר את הסביבה הסגורה על מנת למנוע הידבקויות.

בחורף הנשימה שטחית עקב הקור הגוף מתכווץ, לכן יש חשיבות לתרגל נשימות עמוקות ומלאות לחיזוק המערכת החיסונית.

פעילות גופנית חשובה ומעודדת חיזוק המערכת.

שינה כ 7-8 שעות , בלילה הגוף מחדש ומתקן את עצמו, לכן יש להקפיד על שעות שינה מספקות.

הפחתת לחץ-

לחץ נפשי הינו גורם מרכזי להיחלשות המערכת החיסונית ולעידוד מחלות. הפתרון:

הקשבה למוזיקה רגועה ונעימה.

חיית מחמד.

פעילות גופנית.

רפואה משלימה לטיפול גוף ונפש-

רפלקסולוגיה- טיפול בגוף האדם דרך כפות הרגליים. ובפרט נקודות מגע לטיפול מערכת החיסון.

דיקור סיני- לחיצות בנקודות מסוימות לעידוד וחיזוק מערכת החיסון.

דמיון מודרך- התאמה של שיטות להרגעה, נשימה נכונה, התמודדות עם הגורמים השונים ללחץ נפשי ופיזי.

צמחי מרפא ותוספי מזון-

כמו שזה נשמע אלו הם תוספים ולא תחליפים לתזונה נכונה, לפעמים אנו לא מקבלים מספיק ויטמינים ומינראלים מהמזון שאנו צורכים, לכן ניתן להוסיף לתפריט לפי הצורך ובייעוץ רופא את תוסף המזון החסר.

ויטמין C, תערובת צמחים מרופא, פרופוליס, אכינצאה, קינמון, אסטרגולוס, אומגה 3, ויטמין E,ויטמין D, אבץ, ברזל,ג'ינג'ר,ציפורן.

תזונה נכונה-

להימנע מאוכל מטוגן, בצק, ממתיקים, חומרים משמרים, אוכל מעובד, צבעי מאכל. ולהכניס לתפריט אוכל טרי, אופן הכנה מומלץ- אידוי, בישול, מוקפץ, אפייה.

אכילה אטית ובישיבה. הקפדה על לעיסה וחימום המזון. כמו שאתם מקדישים זמן לכל דבר אחר, כך גם חשוב להקדיש זמן לאכילה ולא תוך כדי עבודה. כך גם תהיו יותר מודעים לסוג המזון שאתם אוכלים.

שום, תרד, ירקות ירוקים, ברוקולי, תפוח ירוק,תותים, קלמנטינה/תפוז, קיווי ושאר סוגי פירות וירקות.

שתייה מספקת-

מים או תה ירוק/חליטות צמחים. למרות שבחורף אנו מרגישים פחות צמאים יש להקפיד לקבל מספיק נוזלים להם תפקיד חשוב בתפקוד הגוף והתפטרות מרעלים.

ויטמינים לחיזוק מערכת החיסון

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

להוריד משקל בדרך טבעית

דברים שאפשר לעשות כדי להוריד משקל באופן טבעי: בטח כבר שמעתם על דרכים יותר מסובכות להוריד משקל. אינכם צריכים להיות כל הזמן רעבים כדי להוריד משקל, כל מה שאתם צריכים

תולעים

תולעים טפילים במערכת העיכול שגורמים לזיהומים בשכיחות גבוהה אצל ילדים אך גם מבוגרים נמצאים בסיכון, זה לא מעיד בהכרח על רמת ההיגיינה או על בעיות אחרות. דרך הגעתם של התולעים

טיפול באמצעות פרחי באך

  מערכת הריפוי של באך נועדה לטפל באדם יותר מאשר במחלה, בסיבה יותר מאשר בתוצאה. פשטות היא המפתח לטיפול בעזרת פרחי באך, פשטות היא הפתרון החיובי שרצה ד"ר באך להשיג

הקשבה דרך כפות הידיים

כאבי גב ברפואה המשלימה

אנשים רבים , סובלים מכאבי גב . יש המתמודדים עם כאבים כרוניים , או עם כאבים לאחר פציעה או תאונה . ופונים למרכזים רפואיים ויועצים רבים על מנת שימצאו פתרון

Call Now Button דילוג לתוכן