דיקור קוסמטי ויתרונותיו

לפרטים והרשמה

 דיקור קוסמטי: 

זוהי שיטה חלופית ובטוחה לניתוח או בוטוקס.  טיפול קוסמטי זה מגיע מדיקור המסורתי. באופן טבעי מקנה מראה צעיר, חלק ובריא של העור. לא כמו הזרקה, דיקור קוסמטי מטפל לא רק בסימני הזדקנות אלא גם בבריאות כללית של העור.

מטפל מוסמך בדיקור, יחדיר כ40-70 מחטים קטנות ללא כל כאב. כשהמחטים חודרות את העור, הן יוצרות חתך זעיר בדפנות העור, מה שנקרא מיקרו-טראומה חיובית. כשהגוף חש בחתכים אלו, הוא מתחיל תהליך שיקום. על אותו עיקרון עובד ניתוח בכדי להגיע לתוצאות הבהרה ונוגדות הזדקנות, בהבדל לדיקור קוסמטי הפחות אינטנסיבי והמפעיל עד כ 50 מחטים.

דיקור המחט מעורר את מערכות הדם והלימפה, שעובדות היטב ביחד כדי להוביל חומרים מזינים וחמצן לתאים, המזינים את העור מבפנים כלפי חוץ. מה שגם משפר את גוון העור. זה משפר אלסטיות ומפחית קמטים.

הדיקור מחייה את העור, מקנה גוון בהיר לעור כתוצאה מזרימת דם וחמצן לאזור. המטרה היא ליצור שינויים ארוכי טווח, לעומת שינויים קצרי טווח בבוטוקס. המרצת קולגן טובה יותר, גוון עור בהיר יותר, הפחתת מתח בלסת, ומראה רך בנוסף לתועלת הבריאותית כמו הפחתת חרדה ומתח.

מומלץ לבצע כשני טיפולים בשבוע למשך 5-10 טיפולים כדי להחיות את העור, ולאחר מכן להמשיך לתחזק את השינוי כל 4-8 שבועות.

תופעות לוואי אפשריות הן חבורות קטנות לאחר הדיקור, אבל הן עוברות עד כשבוע לאחר הטיפול. מומלץ להתייעץ לפני תחילת טיפול, ולהימנע לבצע אותו למטופלים עם הפרעות דימום או סכרת סוג 2. ניתן לדעת אם בעת פציעה הפצע מחלים מהר.

לפרטים נוספים , חייגו 08-8663620

 

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

דיקור קוסמטי

דיקור קוסמטי הוא טיפול שכרוך בשימוש בדיקור סיני כדי לשפר את העור ולהילחם בתהליך ההזדקנות. המכונה לעתים "מתיחת פנים בדיקור" או "התחדשות פנים," דיקור קוסמטי משמש לעתים קרובות כתחליף למתיחת

יתרונותיו של עיסוי רפואי

לעיסוי הרפואי יתרונות רבים, והוא ידוע במסייע במצבים של כאבי גב תחתון כאבי צוואר וכאבי ראש. כמו כן העיסוי מסייע בשיפור מצב רוח, מצב מנטלי ומקל במצבים של חרדות ודיכאון.

מהי שיטת "דורן"?

שיטת "דורן" היא טיפול ידני עדין מאוד ובטוח אשר פותח על מנת להתמקד בגורמים נפוצים המשפיעים על כאבי מפרקים. הרעיון פותח בגרמניה לפני כ -40 שנים, שם הוא הפך לפופולרי

Call Now Button דילוג לתוכן