הומאופתיה במכללת גודלמן

לפרטים והרשמה

מכללה לרפואה האלטרנטיבית GODELMAN
משך: 28 שיעורים, 120
תכנית שפותחה בשיתוף עם מח' המכון המרכזי להומיאופתיה במוסקבה, לחינוך רפואי לתארים מתקדמים (ענפי רפואה משלימה). הקורס מועבר על ידי ד"ר אומנסקי ליאופולד.
• היסודות התיאורטיים של ההומאופתיה
מאפיינים בסיסיים של השיטה הומיאופתיות ועקרונותיה. המצב הנוכחי של ההומאופתיה ברפואה כללית. ההיסטוריה של ההומאופתיה. סקירה היסטורית. ד"ר סמואל האנמן (1755-1843) – מייסד ההומיאופתיה. ארגנון של האמנות הרפואית ומשמעותה של ההומיאופתיה המודרנית.
הפארמה ההומיאופתית.
שיטה להכנת הניסוחים הומיאופתיות. תכונות ניסוחים הומיאופתיות. תכונות מרקחת הומיאופתי (גרמנים, אמריקאים, בתי ספר צרפתים ורוסית ההומאופתיה). המושגים של מינון הומיאופתי.
מנגנון הפעולה של תרופות הומיאופתיות.
סוגים חוקתיים בהומיאופתיה. הפקה של אבחון רפואי.
המבנה של מרשם הומיאופתי.
המינוח ההומיאופתית.
• חלק כללי. מדיקה
בפתוגנזה בסיסית רפואית של תרופות הומיאופתיות. 150 תרופות של צמחים, אורגניים ומוצאים מינרליים.
• הומיאופתיה קלינית
מחלות בדרכי הנשימה 1. (אסטמה, ברונכיטיס, דלקת ריאות כרונית, ריאות emfizama ואח ').
מחלות 2.של מערכת הלב וכלי הדם.
מחלות 3.מערכת העיכול.
מחלת כבד 4.ואת דרכי המרה.
מחלת כליות 5.ודרכי השתן.
מחלות ילדות 6..
מחלות עור 7..
מחלות אאג" 8.(אוזן, אף וגרון).
9.מחלות אלרגיות.
פתולוגיה חריפה 10..
תרופות אקטואליות 11..
הפרעות מטבוליות 12..
מחלות 13.של מערכת השלד והשרירים.
• סדנה הומיאופתית
ניתוח של חולים בהשתתפות התלמידים. במקרים מהפרקטיקה עם ניתוח שגיאות לפתח מיומנויות מעשיות. הפגנה של אלגוריתמים רפואיים. בסוף הקורס – הגשת עבודה על החומר שנלמד. בדיקות התאמה.
עם השלמת הקורס תונפק תעודת הבינלאומי בהומיאופתיה.

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

לב אצילי,חשיבה חיובית

מאז המאה ה–16 הלב קיבל פחות ופחות תשומת לב. סה׳כ לימדו אותנו שהלב אינו אלא משאבה ומפמפמת דם. אמנם היו לא מעט תהיות לגבי יכולתה של משאבה כל כך קטנה

טיפול באמצעות פרחי באך

  מערכת הריפוי של באך נועדה לטפל באדם יותר מאשר במחלה, בסיבה יותר מאשר בתוצאה. פשטות היא המפתח לטיפול בעזרת פרחי באך, פשטות היא הפתרון החיובי שרצה ד"ר באך להשיג

לימודי אירידיולוגיה

במאות ה -17, ה -18 וה -19, רופאים וחוקרים רבים כתבו על סימוני קשתית העין ומשמעויותיהם נרשמו ותועדו, בעיקר על ידי רופאים. אחד החלוצים בתחום זה היה ד"ר איגנץ פון

Call Now Button דילוג לתוכן