טיפול באמצעות אבנים חמות

לפרטים והרשמה

5 יתרונות של עיסוי באבנים חמות

ישנם אנשים הפונים לעיסוי באבנים חמות כדרך להירגע לאחר תקופת מתח לחוצה.

מעסה רפואי משתמש בטכניקות שונות על מנת לשחרר ולהרגיע את שרירי השלד הארוכים בגוף. ישנן תנועות רבות שהמעסה יכול להשתמש בהן, כגון טפיחות ממושכות, תנועות מעגליות, הקשה, לישה.

מהו עיסוי באבנים חמות?

במהלך עיסוי באבנים חמות ישנו שימוש בטכניקות העיסוי הרפואי, עם זאת, המטפל משתמש באבנים חמות המונחות על חלקים מסוימים של הגוף. האבנים הן חלקות ושטוחות ובדרך כלל עשויות מאבן וולקנית בשם באסאלט. השימוש באבן ספציפית זו מהסיבה שהיא שומרת על חום. האבנים מונחות במים חמים לפני העיסוי, ולאחר מכן מונחות על חלקי גוף ספציפיים כגון, גב- לאורך עמוד השדרה, בטן, חזה, פנים, כפות הידיים ורגליים.

ניתן לעבוד עם אבן ולעסות איתה בטכניקות עיסוי שוודי, מה שמאפשר עיסוי עמוק יותר ללא הפעלת לחץ ועוזר יותר לתחושת רוגע של המטופל. כמו כן, ניתן לעבוד עם אבנים קרות לאחר עיסוי באבנים חמות, למשל באזור הפנים, מה שתורם להרגיע כלי דם נפוחים ועור שהתחמם.

טיפול רפואי באמצעות אבנים חמות מקורו מסין מלפני כ-2000 שנה. מאז עיסוי זה תפס תאוצה גם בתרבויות אחרות כמו, אמריקה, אפריקה, מצרים והודו.

בנוסף לרגיעה עמוקה 5 יתרונות לעיסוי באבנים חמות:

  1. הקלת כאב: הקלת סימפטומים בפיברומיאלגיה, או מחלות אוטו- אימוניות אחרות.

חלק מהמחקרים על פיברומיאלגיה ודלקת מפרקים שגרונית, הראו כי שימוש מתון בטכניקות עיסוי אבנים חמות הפחיתו כאבים ושיפרו את טווח התנועה.

  1. הקלת לחץ: עיסוי הוא שיטת אפקטיבית להקלת לחץ, מוריד מתח וחרדה, ומשפר את הפעילות של הלב.
  2. גמישות מוגברת בחוליות/ מפרקים:

מתח בשרירים עשוי לגרום לכאב וקושי בתנועתיות המפרקים. עיסוי מסייע בריפוי השרירים, מה שעוזר לנוע בנוחות. במיוחד אנשים עם בעיות במפרקים עשויים להפיק תועלת.

  1. הורדת התכווצויות ומתח בשרירים:

שרירים מתוחים ועוויתות עלולים לגרום לכאב רב ולהפריע לחיי היום יום. הפחתת הדלקת והמתח בשרירי השלד מקל גם על עוויתות והכאב בשרירים. כמו שנאמר מקודם, עיסוי ושימוש באבנים חמות מעודד רגיעה של השרירים והמפרקים והקלת הכאבים והעוויתות.

  1. שינה טובה יותר:

הרבה אנשים לא ישנים טוב, גורמים כגון, לחץ, אינסומניה, ולו"ז עמוס משאיר פחות מ 7-8 שעות שינה לפי מה שמומלץ. סקירה על מקורות ספרות על עיסוי, מראה כי הוא מועיל בקידום הרפייה ושינה אצל אנשים מבוגרים.

קבוצות סיכון ואזהרות:

עיסוי באבנים חמות על ידי מטפל מוסמך הוא טיפול בטוח, אמנם ישנם מקרים בהם יש להיוועץ ע"י רופא טרום שקילת טיפול:

בעיות דימום, מדללי דם.

כוויות.

פצעים פתוחים.

היסטוריה של קרישי דם.

מעבר ניתוח ב-6 שבועות אחרונים.

שבר/ אוסטאופורוזיס חמור.

ספירת טסיות נמוכה.

סכרת.

לנשים בהריון בתקופה הפרה-נטאלית, יש להיוועץ ע"י רופא ולעבור עיסוי רפואי ע"י מעסה רפואי לנשים בהריון, ולהמנע מעיסוי באבנים חמות. על מנת למנוע כוויות, מומלץ שיהיה גורם מפריד בין האבנים החמות לבין העור כמו שמיכה או מגבת. ישנו מכשיר מיוחד שמחמם את האבנים. יש לבדוק עם מעסה המוסמך. אין לחמם אבנים באמצעות מיקרוגל, תנור וכדומה. לאחר הטיפול אתה עשוי להרגיש מעט כאב חיובי כתוצאה מהפעלת הרקמות העמוקות, אך לא אמור להרגיש כאב חד או חמור. אם אתה מרגיש כאב או אי נוחות במהלך הטיפול יש ליידע את המטפל.

ללמוד עיסוי באבנים חמות במקום הנכון

לכאורה, שימוש באבנים חמות למסאג אינו מלאכה מורכבת במיוחד. למעשה, כפי שניתן להבין מהאמור לעיל, יש להיות בעל הבנה מעמיקה וכמובן לפעול בזהירות רבה במהלך מסאג אבנים חמות, בין אם במהלך עיסוי שבדי, עיסוי רפואי או כל טכניקה אחרת. את כל היתרונות שנרשמו למעלה, וכן יתרונות אחרים, ניתן להשיג באופן בטוח וזהיר על ידי שימוש נכון, כתלות במעבר קורס רציני ויסודי בנושא.

לכן, חשוב לבחור היטב את המקום בו אתם לומדים את העיסוי, שכאמור מהווה לרוב חלק מלימודים נרחבים יותר. הדבר יאפשר לכם לתת מענה מיטבי ללקוחות המגיעים אליכם ולעזור להם בבעיות הבריאותיות מהן הם סובלים. מכללה טובה ורצינית עומדת במספר קריטריונים, ובהם תחילה וותק וניסיון המעידים על הצלחה מתמשכת ורבת שנים. מכללה כזו תדע להעמיד תוכניות לימודים רציניות ומקצועיות, היורדות אל פרטי הפרטים של העיסוי – הן ברמה התיאורטית והן בהתנסות המעשית.

כמו כן, מכללה טובה ורצינית תקנה לכם את תנאי הלימוד הטובים ביותר. הכוונה היא ללימודים שנערכים בקבוצות קטנות, מה שמאפשר למרצים לתת יחס אישי לכל תלמיד על מנת שימצה את המרב מהלימודים ויפתח את הפוטנציאל האישי שלו. כמו כן, המרצים עצמם יהיו בעלי ניסיון רב בהוראה, וכמובן אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחומיהם.

למידע נוסף והתייעצות

אם יש לכם שאלות נוספות והתלבטויות לגבי לימודי עיסוי באבנים חמות, עיסוי שבדי, עיסוי רפואי או כל קורס ותוכנית אחרים המועברים אצלנו, פנו אל מכללת גודלמן בטלפון 08-8663620 ותקבלו מענה אדיב ומקצועי באווירה טובה.

 

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

חשיבות התזונה הבריאה

חשיבות התזונה הבריאה  החומרים שאנחנו מכניסים לגופינו הם אבני הבניין שלנו בעזרתם אנו בונים את התאים, מחזקים את הרקמות  ודואגים על שימור הגוף ועל פעילות תקינה של המערכת. תזונה מאוזנת

פסיכולוגיה חיובית

  מה זה פסיכולוגיה חיובית ? ולמה כדאי ללמוד ולהכיר את התחום. "פסיכולוגיה חיובית" זה במילים אחרות "תקשורת" הבין-אישית והתוך-אישית. למעשה אדם יצליח יותר או פחות בעזרת תקשורת שלו עם עצמו

אורתופדיה- בעיות גב ופרקים

צורות רבות של דלקת מפרקים ותנאים סביבתיים הקשורים והמשפיעים על מפרקים, שרירים ו / או עצמות יכולות לגרום לבעיות כמו כאב, נוקשות ונפיחות בגב. בעוד כל חלק של הגב יכול

Call Now Button דילוג לתוכן