טיפים לתזונה נכונה בחורף

לפרטים והרשמה

כמה טיפים איך לשמור על הבריאות בחורף:

חודשי החורף יכולים להקשות עלינו לשמור על אורח חיים בריא. כשהטמפרטורה יורדת, מפתה להזניח את הרגלי האכילה הבריאים ופעילות גופנית אקטיבית למען אוכל מנחם והתכרבלות בתוך החלל החמים. אף על פי כן, חשוב לשמור על עצמינו, על תזונה נכונה -על מנת לשמור על מערכת חיסונית חזקה ממחלות החורף. הקפדה על הטיפים הבאים יכולה לעזור לנו לשמור על הבריאות בחורף:

  • אכילה של ירקות ופירות. ירקות ופירות מכילים אנטי אוקסידנטים היכולים להגביר את מערכת החיסון. פירות וירקות שבעונה כמו: תפוח, גזר, כרובית, תפוח אדמה טובים למרקים ותבשילים.
  • להקפיד על כמות המנות על מנת לא לצבור עודף משקל. להקפיד על חצי צלחת ירקות, והימנעות מהסחות דעת בזמן אכילה כמו אכילה מול טלוויזיה.
  • לנסות להימנע מאכילה כשלא רעבים, אפשר לשאול את עצמינו האם אנחנו באמת רעבים או שאנחנו מחפשים מה לאכול מרוב שעמום או עייפות.
  • לשתות. גם כשקר בחוץ אנחנו עדיין צריכים לשתות 6-8 כוסות נוזלים ביום. כוס תה חם נחשב!
  • ליהנות מקרני השמש. כשמשך הימים הקצרים בחורף אנחנו נחשפים פחות לשמש, מה שיכול להוביל לצניחה בסרוטונין. מה שמוביל לצניחה של מצב רוח מה שיגרום לנו לצרוך יותר מזון עם ערך קלורי גבוה על מנת להרגיש יותר טוב- זמנית. תנסו לבלות יותר זמן בחוץ במשך היום- למשל בזמן הפסקה/ ארוחת צהריים.
  • הישארו פעילים גופנית. צאו להליכה בחוץ, או מצאו שיעור או אימון בריא שתיהנו בו. עליה במדרגות במקום במעלית, חניה מרוחקת יותר גם יכולים לתרום.

      מאחלים לכם חורף חם ובריא 

*רוצים כלים לאורח חיים בריא? התקשרו 08-8663620 או 053-9318124

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

פסיכולוגיה חיובית

  מה זה פסיכולוגיה חיובית ? ולמה כדאי ללמוד ולהכיר את התחום. "פסיכולוגיה חיובית" זה במילים אחרות "תקשורת" הבין-אישית והתוך-אישית. למעשה אדם יצליח יותר או פחות בעזרת תקשורת שלו עם עצמו

הסיבות להשמנת יתר

בסיבות לעלייה במשקל אפשר למנות סגנון חיים הכרוך בפעילות גופנית מופחתת לעומת העבר. ילדים מבלים שעות רבות יותר מבעבר בצפייה בטלוויזיה ומול המחשב. הם נחשפים לפרסומות למזון, בייחוד מזון עתיר

עיסוי רפואי

יש כאלה שלומדים 3 שנים תואר, ובסיום, אין להם מה לעשות איתו…ויש כאלה שבאים לשנה, ויוצאים עם מקצוע! בואו לקורס עיסוי רפואי במכללת גודלמן שבמהלכו תפגשו ותטפלו בלקוחות עם בעיות

מחלה וטיפול לימפאדמה

לימפאדמה היא מחלה הגורמת לנפיחות בכל אחד מחלקי הגוף,חוץ מאשר במח. לימפדמה שייכת למשפחת מחלות בהן עודפי החלבונים יוצרים שרשרת של תופעות לוואי שליליות. הנפיחות הלימפתית היא נפיחות עשירה בחלבונים,

Call Now Button דילוג לתוכן