כאבי גב ברפואה המשלימה

לפרטים והרשמה

הקשבה דרך כפות הידיים

אנשים רבים , סובלים מכאבי גב .

יש המתמודדים עם כאבים כרוניים , או עם כאבים לאחר פציעה או תאונה . ופונים למרכזים רפואיים ויועצים רבים על מנת שימצאו פתרון אפקטיבי ויעיל עבורם .

יש דרכים רבות – בהן פיזיותרפיה , תרופות , זריקות , וכן הלאה .

ברוב המקרים טיפולים מהסוג הזה מסייעים למטופל  ללא צורך בטיפול נוסף. אך ישנם מקרים בהם , אומנם חל שיפור במצב הבריאותי ורמת  הכאב פחתה , אך ברמה מזערית מאוד .

ויש כאלה גם שלא רוצים להיות תלויים בתרומות ומרשמים .

וכאן הרפואה האלטרנטיבית יכולה לעמוד לשירותם .

הרפואה המשלימה מציעה מגוון רחב של שיטות בטיפול בכאבי גב.

 כגון דיקור סיני , עיסויים , רפואי שוודי .

דיקור סיני – זוהי שיטה בה המטופל תחילה עובר אבחון על מנת להבין את מקור הכאב . וברגע שמאתרים את הסיבה , מחדירים מחטים לאזור הרלוונטי לטיפול בגוף המטופל . ובכך בעצם , מופרש חומר בגוף האחראי על שיכוך כאבים באופן טבעי .

מי שלא מתלהב מהרעיון של המחטים , ואף חושש מכך , יעדיף לפנות לקטגוריה קצת יותר סימפתית ונעימה , חטיבת העיסוי .

ישנם המון סוגים של עיסוי . ביניהם בולט העיסוי הרפואי – המומלץ ביותר ויעיל בפתרון כאבי גב , וגם בדרך מאוד נעימה לגוף ולנפש .

 השילוב בין מגע , לבין ההתמקדות בחוליות ובאזורים הכאובים , מאוד עוזר למטופל . הן במישור הרוחני והן במישור הפיזי .

 הטיפול נעשה על מיטת טיפולים(מיטת עיסוי) , בהם המטופל חושף בהדרגה חלקים מגופו . והמטפל מתחיל בעיסוי . יש כאלה המשתמשים בשמנים . מאוד תורם להרגעה והפגת מתחים .

אנו במכללת גולדמן לרפואה משלימה באשדוד, מציעים שירותים רפואיים אלה, וממליצים עליהם בחום . יש לנו בנוסף לכיתות המכללה , גם חדרי טיפול המיועדים למטופלים המעוניינים בכך .

מציעים לכם מגוון עיסויים ושיטות טיפול , המתמקדים בטיפול בכאבי גב , ועוד.

מוזמנים ליצור עימנו קשר – 088663620

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

סו גו'ק

"… ללמוד לחיות עם הכאב… "   "ללמוד לחיות עם הכאב". לצערי מספר גדול של אנשים שמעו את המשפט הזה מרופאים, משום שלרפואה הקונבנציונלית כיום אין פתרונות טיפול במקרים מסוימים

רפלקסולוגיה ודאגנות יתר

מאמר-רפלקסולוגיה ודאגנות יתר: דאגה הינה תגובה רגשית/קוגניטיבית למצבים שאין לאדם אפשרות להשפיע עליהם. דאגה יכולה להתפתח בכל תחום בו קיימת אי וודאות, בכל מצב שלתפיסתנו אין לנו שליטה עליו, בכל

מהי שיטת הקינזיו טייפינג?

קינזיו- טייפ, הוא הטייפ האלסטי הדביק המקורי, שפותח ע"י ד"ר קנזו קאסה בשנת 1979. קינזיו טייפ הוא ללא לטקס, היפואלרגני וניתן ללבוש אותו כמה ימים ברצף. השימוש בטוח לכל האוכלוסיות, ספורטאים,

צמחי מרפא

צמחי מרפא   צמחי מרפא מאת תמר אלבז סטודנטית לתזונה

Call Now Button דילוג לתוכן