לימודי דיקור סיני מקוצר

לפרטים והרשמה

קורס דיקור סיני קצר – הפרטים המלאים

דיקור סיני, הידוע גם בשמו המקצועי – אקופונקטורה, הוא שיטת דיקור העושה שימוש במחטים דקות ומסייעת לשמור על האיזון האנרגטי של הגוף. שיטה זו עשויה להיות כלי נוסף ונהדר בידיו של מטפל מיומן ותגדיל את ארגז היכולות שלכם. רוצים לדעת מהן כל הדרכים הטובות ביותר ללמוד דיקור סיני? התשובה בשורות הבאות.

יתרונות הדיקור הסיני

שיטת הדיקור שפותחה בסין מבוססת על דקירה של הגוף בנקודות ספציפיות בעזרת מחט חד פעמית דקה. טיפול בעזרת השיטה עשוי לסייע בהקלת כאבים, למנוע מגרנות, להסדיר הפרעות במערכת העיכול, להוריד לחץ דם ולתרום לאיזון הגוף והנפש בעזרת שמירה על מאזן אנרגטי נכון.

תכניות הלימוד – לימודי דיקור סיני מקוצר

מטרתם המרכזית של הלימודים היא הקנייה של ידע וכלים בשיטת הריפוי העתיקה תוך הבנה מעמיקה של עקרונות הרפואה הסינית. אנו מציעים מסלול לימודים שנתי ודו-שנתי הכולל את כל נושאי הלימוד הרלוונטיים:

  • מבוא לרפואה סינית
  • ההבדלים בין רפואת המזרח לרפואת המערב
  • הפיזיולוגיה של הרפואה הסינית
  • מבוא למרידיאניים
  • איתור נקודות
  • שיטות טיפוליות, ניתוח מקרים ואבחנות

מערך הלימודים מבוסס על הרצאות של טובי המרצים בארץ בתחום הרפואה הסינית, דיונים כיתתיים בהשתתפות הסטודנטים ובשילוב הדגמות מעשיות של שיטת הריפוי והחומר הנלמד.

למה ללמוד דיקור סיני?

דיקור סיני הוא אחת משיטות הריפוי הנפוצות ביותר בתורת הרפואה הסינית, שליטה בשיטה זו תאפשר לכם לאבחן מטופלים בצורה אידיאלית ולסייע להם בעזרת טיפול כולל, מדויק ונכון. לימודי דיקור סיני מתאימים למטפלים הרוצים להגדיל את ארגז הכלים שלהם, לבצע הכרות מעמיקה עם עולמות הריפוי, לרכוש בסיס טיפולי איכותי או להעשיר את הידע בקורס חוויתי ומהנה. לבוגרי הקורס תוענק תעודת "מטפל סיני מוסמך/ בכיר" בעזרתה יוכלו לבצע טיפולים באופן עצמאי או להתקבל לעבודה במכון טיפולים מקצועי.

קורסים נוספים

היתרון בבחירה במכללת "גודלמן" הוא מגוון הקורסים הרחב שאנו מעניקים. תוכלו לשלב את לימודי "הדיקור הסיני"  עם לימוד שיטות טיפול אלטרנטיבי נוספות ובכך להפוך למטפלים מיומנים בעלי ארגז כלים טיפולי מפותח ויעיל.

GODELMAN – רפואה משלימה

מכללת "גודלמן" הוקמה בשנת 1994 על ידי ד"ר שמעון גודלמן, מומחה לריפוי טבעי וכירופרקטיקה. במשך השנים גדלה המכללה, צברה מוניטין חיובי והפכה לאחד ממרכזי הלימוד המובילים בישראל בתחום הרפואה האלטרנטיבית. אנו מזמינים אתכם להגשים חלום ולהצטרף לאלפי הבוגרים המרוצים שלנו. לשיחת ייעוץ, פרטים נוספים ורישום לקורסים, חייגו:  08-8663620.

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

קורס דיקור סיני מעשי

על קורס דיקור סיני מעשי רוצים לטפל כמדקרים סינים? מבקשים לקבל כלים מעשיים בתחום? במכללת גודלמן לרפואה משלימה מציעים לכם קורס דיקור סיני מעשי ממוקד, שבסיומו תקבלו תעודת מטפל מוכרת. הלימודים עצמם

קורס עיסוי שוודי

על קורס עיסוי שוודי במכללת גודלמן לרפואה משלימה מעבירים קורס עיסוי שוודי מקצועי שבוגריו יכולים לטפל באופן עצמאי במרפאות לרפואה משלימה, מכוני ספא ועוד. הקורס מיועד לזכאים לשתיים עשרה שנות לימוד לפחות,

קורס רפלקסולוגיה

קורס רפלקסולוגיה – כל מה שצריך לדעת רפלקסולוגיה מעניינת אתכם? רוצים לדעת לאבחן ולטפל בעזרת שימוש בידע מצרי קדום? הגעתם למקום הנכון. במכללת "גודלמן – רפואה משלימה" תוכלו להשלים קורס

לימודי רפלקסולוגיה בדרום

על לימודי רפלקסולוגיה בדרום רוצים ללמוד בדרום רפלקסולוגיה כתחום טיפול עיקרי או כטיפול תומך בטיפולי פיזיותרפיה, כירופרקטיקה וטיפול בשיטות עיסוי שונות? כדאי שתצרו קשר עם מכללת גודלמן לרפואה משלימה, ממרכזי הלימוד המובילים

Call Now Button דילוג לתוכן