לימודי רפלקסולוגיה בדרום

לפרטים והרשמה

על לימודי רפלקסולוגיה בדרום

רוצים ללמוד בדרום רפלקסולוגיה כתחום טיפול עיקרי או כטיפול תומך בטיפולי פיזיותרפיה, כירופרקטיקה וטיפול בשיטות עיסוי שונות? כדאי שתצרו קשר עם מכללת גודלמן לרפואה משלימה, ממרכזי הלימוד המובילים בתחומי הרפואה המשלימה בארץ. במכללה מציעים לימודי רפלקסולוגיה בדרום עם מסלול מעמיק ומקצועי שמועבר במסגרות קטנות, בהן צוות בכיר ומנוסה מעניק ליווי ויחס אישי לכל תלמיד. מסיימי הלימודים יקבלו תעודת הסמכה בינלאומית מטעם המכללה ומטעם אגדות הרפלקסולוגים בישראל.

מהי רפלקסולוגיה?

רפלקסולוגיה הינה שיטת טיפול מוכרת ומוערכת המבוססת על אבחון וטיפול בעיקר דרך כפות הרגליים, מתוך הנחה כי כפות הרגליים משקפות אזורים, מערכות ואברים שונים בגוף האדם. הטיפול עצמו מתאים לצרכים, בעיות ומצבים רפואיים שונים. בין היתר השיטה משמשת להרגעה, הפגת מתחים, דאגות וחרדות. כמו כן הטיפול ממריץ את מחזור הדם, מקל על תחושת עייפות ברגליים, מסייע בהרפיית שרירים, מקל על כאבים, מחזק את מערכת החיסון ועוד. הטיפול מתאים גם לתרפיה לאחר טיפולים פליאטיביים ולאחר ניתוחים. כמו כן, מטפלים רבים נעזרים בשיטה זו להקלת בעיות בריאותיות שונות כמו סכרת, אסתמה, כאבי ראש, מחלות לב, מחלות בדרכי נשימה עליונות ועוד.

 

מאפייני טיפול רפלקסולוגי

טיפול רפלקסולוגי מבוסס על טכניקות שונות של עיסוי ולחיצה על נקודות ספציפיות בכפות הרגליים וגם באוזניים ובידיים. הלחיצה על נקודות אלו יוצרת תגובה באברי גוף תואמים ותורמת לשיפור תפקודם. הנקודות השונות שבכפות הרגליים, ידיים ואוזניים מפורטות בתרשימים ייעודיים, שמסייעים בדיוק פעולות האבחון והטיפול. הייחוד של טיפול זה הינו ביכולתו להפעיל נקודות מאוד ספציפיות, להבדיל משיטת טיפול אחרות המפעילות אזורים יותר נרחבים בגוף.

 

קהל יעד

לימודי רפלקסולוגיה בדרום שמוצעים במכללה שלנו מיועדים לקהל מגוון, ביניהם אנשים ללא רקע  הרוצים לקבל הכשרה כמטפלים בכירים ברפלקסולוגיה ולעבוד בסיום הלימודים במסגרות פרטיות כעצמאים, דרך קופות חולים, מכוני ספא מרכזי שיקום ועוד. כמו כן מסלול הלימודים מוכר לפרשי צה"ל ולמורים בשנת שבתון, ובנוסף הלימודים מתאימים למטפלים מנוסים מתחומי עיסוי שונים, מכירופרקטיקה ופיזיותרפיה, שרוצים להעשיר את סל כליהם.

 

להרשמה ללימודי רפלקסולוגיה בדרום

להרשמה ללימודי רפלקסולוגיה בדרום, קבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו את פרטיכם באתר שלנו, או צרו קשר עם מכללת גודלמן לרפואה משלימה בטלפון  08-8663620 או במייל college@godelman.co.il.

 

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

כמה עולה קורס דיקור סיני

כמה עולה קורס דיקור סיני ולמי הוא מיועד? חושבים על לימודי דיקור סיני? רוצים לדעת אם הם מתאימים לכם וכמה הם עולים? קורסי דיקור סיני שמוצעים במכללת גודלמן לרפואה משלימה, יעניקו לכם

כמה עולה לימודי NLP

כמה עולה קורס NLP ולמי הוא מיועד? קורס מטפלי  NLP ודמיון מודרך שנלמד במכללת גודלמן, המובילה בארץ לרפואה משלימה, יעניק לכם הסמכה לטפל בתחום. מדובר בקורס מקצועי האורך שנתיים, שמוצע במתכונות גמישות כלימודי בוקר

עיסוי ספורטאים לימודים

בעשורים האחרונים חלו שינויים רבים בספורט התחרותי, ובענפי הספורט השונים מבינים שיש לשלב אנשי תמיכה אשר יעזרו לספורטאים להגיע להישגים הגבוהים ביותר. כיום לכל קבוצה או ספורטאי מקצועי יש פסיכולוג

מה זה פרחי באך

פרחי באך – מה זה בעצם? יתכן שקיבלתם מחברים ומכרים המלצות חמות על פרחי באך אבל לא ברור לכם במה בעצם מדובר: האם זו "תרופה"? האם היא כוללת רק מרכיבים טבעיים?

Call Now Button דילוג לתוכן