לימודי רפלקסולוגיה קואורדינטיבית

לפרטים והרשמה

אודות לימודי רפלקסולוגיה קואורדינטיבית

במכללת גודלמן לרפואה משלימה, לצד לימודי רפלקסולוגיה מוצעים גם לימודי רפלקסולוגיה קואורדינטיבית. מדובר בשיטת טיפול ייחודית שפותחה בארץ על ידי שמואל דייזל, ששמה דגש על יצירת סימולציה קואורדינטיבית. שיטה זו ייחודית בדרכי הטיפול שלה, עם מרחב הרבה יותר רחב וחופשי של מנחים, השוקיים כאיבר מרכזי, והרבה חופש יצירה ומחשבה למטפל.

שילוב של קואורדינציה גופנית ומחשבתית

רפלקסולוגיה קואורדינטיבית פותחה בתחילת שנות התשעים בישראל על ידי שמואל דייזל, מטפל, מוזיקאי ורקדן, שפיתח גם שיטת חינוך גופני ייחודית לעיוורים. העמקתו של דייזל בתנועת הגוף הובילה אותו לפיתוח שיטת טיפול שמשלבת קואורדינציה גופנית ומחשבתית, הדורשת מהמטפל רמה גבוהה של ריכוז ומודעות לתהליך הטיפולי המבוצע. בלימוד שיטת טיפול זו מושם דגש על יכולת פענוח, יצירה וחשיבה אישית של המטפל. העקרונות העיקריים מאחורי לימודי רפלקסולוגיה קואורדינטיבית כוללים:

 

  • מחשבה – השיטה מאפשרת לאדם לפעול מתוך מחשבה קואורדינטיבית-צירופית, במהלכה המוח יוצר הקשים וחיבורים הגיוניים משלו שנוצרים גם דרך הקשר בין עבודת ידי המטופל למוחו.
  • התבוננות – הטיפול מעודד התבוננת חופשית שפותחת צוהר לבחינת מצבים מנקודות וזוויות שונות. פיתוח יכולת זו דורש מהמטופל לצאת מתפיסת עולם מוכרת ונוחה לו ובכך מתאפשרת יכולת לבחון דרכים באופן שונה מהרגיל.
  • הטיפול- שלא כמו בטיפול רפלקסולוגי רגיל שמבוצע בעיקר מול כפות הרגליים, בטיפול קואורדינטיבי המטפל נע סביב המטופל ומסובבו בהתאם לצורך למנחים שונים על הבטן, הגב והצד. כמו כן הטיפול עצמו הרבה יותר חופשי ויצירתי.
  • אבחון- אבחון בכפות רגליים ברפלקסולוגיה קואורדינטיבית שם דגש על פרשנות אישית של המטפל שמבוססות על הקשבה פנימית נטולת ביקורת.
  • שוקיים- ברפלקסולוגיה הקואורדינטיבית מושם דגש מיוחד על טיפול בשוקיים, בהיותן איבר גדול שמחבר בין כפות הרגליים לשאר הגוף, בו לא אחת מצטברות חסימות. לכן טיפול בשוקיים מעלה באופן משמעותי את התוצאות של טיפול רפלקסולוגי בכפות רגליים.

 

לימודי רפלקסולוגיה קואורדינטיבית

ללימודי רפלקסולוגיה קואורדינטיבית, למידע נוסף וייעוץ מקצועי, השאירו פרטיכם באתר של המכללה, או צרו קשר עם מכללת גודלמן לרפואה משלימה בטלפון 08-8663620 או במייל college@godelman.co.il.

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

קורס רפלקסולוגיה

קורס רפלקסולוגיה – כל מה שצריך לדעת רפלקסולוגיה מעניינת אתכם? רוצים לדעת לאבחן ולטפל בעזרת שימוש בידע מצרי קדום? הגעתם למקום הנכון. במכללת "גודלמן – רפואה משלימה" תוכלו להשלים קורס

מדעי המזון ואכילה בריאה

מדעי המזון המזונות שאתם בוחרים לאכול, קובעים אילו חומרים מזינים, הגוף שלכם יקבל ובאילו כמויות. חומרים מזינים הם חומרים המאפשרים לגוף להפוך אותם לאנרגיה, לבנות ולתחזק רקמות ולווסת תהליכים גופניים. קורס

לימודי רפלקסולוגיה תל אביב

על לימודי רפלקסולוגיה תל אביב גרים בתל אביב ומבקשים ללמוד רפלקסולוגיה? לימודי רפלקסולוגיה בתל אביב מוצעים על ידי מכללת גודלמן לרפואה משלימה, מרכז לימודי רפואה משלימה מהמובילים בארץ שמאחוריו שורה

קורס דיקור סיני מעשי

על קורס דיקור סיני מעשי רוצים לטפל כמדקרים סינים? מבקשים לקבל כלים מעשיים בתחום? במכללת גודלמן לרפואה משלימה מציעים לכם קורס דיקור סיני מעשי ממוקד, שבסיומו תקבלו תעודת מטפל מוכרת. הלימודים עצמם

Call Now Button דילוג לתוכן