לימודי תעודה דיקור סיני

לפרטים והרשמה

אודות לימודי תעודה דיקור סיני

במכללת גודלמן לרפואה משלימה מוצעים לימודי תעודה דיקור סיני. הלימודים מוצעים במסגרות ומסלולים שונים וגמישים, כלימודי יום או ערב. הם מועברים בכיתות קטנות על ידי צוות בכיר וכוללים תכנים עיוניים ומעשיים, תרגול קבוצתי ואישי, פרויקטים טיפוליים, טיפולים במרפאה ועוד.

שיטת טיפול עתיקת יומין

דיקור סיני המכונה גם אקופונקטורה, הינו שיטת טיפול בת אלפי שנים שמהווה כלי בסיסי ברפואה הסינית. על פי שיטה זו הדיקור מבוצע בנקודות שונות של ערוצי אנרגיה בגוף האדם המכונים מרדיאנים. לנקודות הנבחרות יש השפעה על זרימת האנרגיה בגוף, כאשר המחט המוחדרת לנקודות אלו מסייעת בפתיחת חסימות ותומכת בזרימה תקינה של אנרגיה. כמו כן, כל נקודת דיקור תומכת באיבר שונה בגוף שלא אחת אינו ממוקם דווקא באזור של האיבר המטופל. יש לציין כי פעולת הדיקור כמעט ואינה מורגשת מכיוון שמדובר במחטים דקיקות, עדינות וגמישות.

 

תהליך דיקור סיני

לימודי תעודה דיקור סיני יעניקו לתלמידים סל כלים שלם לטיפול בשיטה זו שכולל:

 

  • אבחון- יכולת אבחון המטופל באמצעות בדיקת דופק ולשון ועל ידי תשאול.
  • נקודות דיקור- הכרת נקודות דיקור שונות, משמעותן והשפעתן.
  • טיפול במחטים- הכרת, טיפול ותרגול במחטי דיקור סיניות.
  • תוכנית טיפולים- על פי ממצאי אבחון ותוצאות טיפול התלמידים ילמדו לבנות תוכנית טיפולים אישית לכל מטופל.

 

הטיפול בדיקור סיני

דיקור סיני נחשב כטיפול מונע, תומך ומסייע למגוון בעיות רפואיות. בין היתר הוא יעיל בהקלה על כאבים, מניעת וטיפול במחלות שונות לרבות מחלות כרונית, חיזוק מערכת החיסון, טיפול בדלקות, שיפור זרימת דם, הרפיית שרירים, הקלה על כאבי ראש, שיפור פוריות, בעיות אורתופדיות, סיוע לתפקוד מערכת העיכול, בעיות שינה, מתח וחרדה ועוד. דיקור סיני מתאים לטיפול כמעט בכל האוכלוסייה, כתומך בטיפולים קונבנציונאליים, וכן כטיפול לתינוקות, נשים בהריון, חולים במחלות כרוניות ועוד.

 

להרשמה ללימודי תעודה דיקור סיני

להרשמה ללימודי תעודה דיקור סיני, לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו, או צרו קשר עם מכללת גודלמן לרפואה משלימה בטלפון 08-8663620 או במייל college@godelman.co.il.

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

רפואה משלימה לימודי ערב

לימודי ערב רפואה משלימה המטרה בהקמת מכללת גודלמן לרפואה משלימה, הייתה להכשיר אנשי מקצוע ומטפלים ברמה הגבוהה ביותר, כך שיוכלו לתת מענה מקצועי למטופלים ולאפשר טיפול מקיף שמביא לבריאות שלמה.

קורס עיסוי שוודי

על קורס עיסוי שוודי במכללת גודלמן לרפואה משלימה מעבירים קורס עיסוי שוודי מקצועי שבוגריו יכולים לטפל באופן עצמאי במרפאות לרפואה משלימה, מכוני ספא ועוד. הקורס מיועד לזכאים לשתיים עשרה שנות לימוד לפחות,

כמה עולה קורס דיקור סיני

כמה עולה קורס דיקור סיני ולמי הוא מיועד? חושבים על לימודי דיקור סיני? רוצים לדעת אם הם מתאימים לכם וכמה הם עולים? קורסי דיקור סיני שמוצעים במכללת גודלמן לרפואה משלימה, יעניקו לכם

מה זה פרחי באך

פרחי באך – מה זה בעצם? יתכן שקיבלתם מחברים ומכרים המלצות חמות על פרחי באך אבל לא ברור לכם במה בעצם מדובר: האם זו "תרופה"? האם היא כוללת רק מרכיבים טבעיים?

Call Now Button דילוג לתוכן