פרחי באך

לפרטים והרשמה

מערכת הריפוי של באך נועדה לטפל באדם יותר מאשר במחלה, בסיבה יותר מאשר בתוצאה.

פשטות היא המפתח לטיפול בעזרת פרחי באך, פשטות היא הפתרון החיובי שרצה ד"ר באך להשיג בטיפול ובהשפעותיו על ההרמוניה הפנימית של האדם. ישנן 38 תרכובות במערכת הריפוי של באך.

כולן התגלו בשנות 1920 – 1930 ע"י ד"ר אדוארד באך, בקטריולוג, רופא ופתולוג.

היום הרופאים מסכימים כי 50%-75% מהמחלות מיוחסות ללחץ, ומראים את הקשר בין רגשות ומחלות לב, בעיות אוטו-אימוניות, סרטן, אלרגיות.

ד"ר באך גילה זאת לפני כ- 70 שנה, בעבודתו עם מטופליו, כי רגשותיהם תרמו לחולי הפיזי. ולכן יצר שיטת ריפוי טבעית, להחזיר את האיזון ולשמור על רווחתם.

כדי לחוות בריאות אמיתית, אנחנו צריכים להיות בהרמוניה עם עצמינו בגוף, נפש ורוח.

האדם לא יכול להיות בריא ושלם עם עצמו, כשהוא נתון בסכסוך, כשהתודעה מלאה בדאגה, פחד ומתח.

ריפוי באמצעות פרחי באך מסייע לנו להגיע להרמוניה עם עצמנו בגוף, נפש ורוח.

לתמציות המופקות מפרחי בר השפעה חיובית על חוסר איזון רגשי ומנטלי, כגון: פחד, חרדה, כעס, חוסר ביטחון עצמי, מודעות עצמית ירודה, לחץ ודאגה, בעיות שינה, סיוטים, כישלון, חרדת מבחנים, הפרעות קשב וריכוז, פוסט טראומה, טראומה, עצב, אשמה, בעיות ריכוז, דיכאון. וגם מאוד עוזרים בתקופות מעבר עיקריות כגון: גירושים, מוות, געגועים לבית, גיל מעבר ושנות הבגרות.

הן פועלות ישירות ברמת הרגש והנפש, לאיזון הרגשות השליליים.

זוהי שיטה של עזרה עצמית וגילוי עצמי שפשוט להבנה ובחירה.

 

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

קורס רפואת צמחים קלינית

רפואת צמחים קלינית

הטבע העניק לנו במתנה את התרופות המצויות בו בשפע בצמחים בארץ ובעולם. רפואת הצמחים היא אמצעי מרפא מסורתי המתבסס כיום גם על מחקרים עדכניים. דברו איתנו 08-8663620 מייל בקורס צמחי

Top Marijuana Legalization Guide!

Top Marijuana Legalization Guide! Marijuana Legalization at a Glance Anyone 21 or older would have the ability to possess small quantities of marijuana and be permitted to grow a few

לימודי מדיטציה בגודלמן!

מכללת גודלמן מזמינה אתכם לסדרת הרצאות מבוא ללימודי מדיטציה בהנחיית אלכס הבר. בואו לחשב מסלול מחדש! 20.02 בשעה 10:00 27.02 בשעה 10:00 13.03 בשעה 10:00

Call Now Button דילוג לתוכן