קורס דיקור סיני מעשי

לפרטים והרשמה

על קורס דיקור סיני מעשי

רוצים לטפל כמדקרים סינים? מבקשים לקבל כלים מעשיים בתחום? במכללת גודלמן לרפואה משלימה מציעים לכם קורס דיקור סיני מעשי ממוקד, שבסיומו תקבלו תעודת מטפל מוכרת. הלימודים עצמם מתקיימים במתכונת גמישה במסלולי בוקר או ערב, בכיתות קטנות ועם צוות הוראה בכיר ומנוסה.

התורה שמאחורי דיקור סיני

לימודי דיקור סיני המוצעים על ידנו מבוססים על שיטת טיפול בת אלפי שנים המהווה חלק  מהרפואה הסינית. על פי התורה הסינית כל היקום על כל פרטיו כולל האדם מונעים על ידי אנרגית חיים שמכונה צ'י. בגוף האדם הצ'י זורם לאורכו ורוחבו, בערוצים קבועים שמכונים מרדיאנים. על המרדיאנים נמצא מספר גדול של נקודות בעלות יכולות להשפיע על זרימת הצ'י. לכן גירויים של נקודות אלו באמצעות מחטים ייעודיות מאפשרים הליכי ריפוי בגוף.

 

תהליך טיפול בדיקור סיני

במהלך קורס דיקור סיני מעשי לומדים המשתתפים ליישם תהליך טיפולי שלם המורכב מהשלבים העיקריים הבאים:

 

  • אבחון- כל טיפול סיני מתחיל באבחון מצבו של המטופל. האבחון מבוסס בעיקר על תשאול, התבוננות במצבו של המטופל, בדיקת דופק ולשון.
  • תוכנית טיפול- על פי ממצאי האבחון נבנית תוכנית טיפול הבוחנת גישות ונקודות טיפול מועדפות, מספר טיפולים ותדירותם.
  • דיקור- הדיקור עצמו מבוצע בדרך כלל כאשר המטפל שוכב באמצעות מחטים חד פעמיות, דקיקות וסטריליות. המחטים מוחדרות לנקודות נבחרות בהתאם לממצאי האבחון ותכנית טיפולית. לרוב מדובר בכמה נקודות שמתקיים בהן קשר שתומך בבעיה או באזור המטופל. נקודות אלו לא חייבות להיות באזור המטופל עצמו ולא אחת הן פזורות על מקומות אחרים בגוף.
  • המתנה- לאחר השמת המחטים המטופל נשאר עימן לפרק זמן מסוים במצב של מנוחה ורגיעה.
  • אבחון נוסף- בסיום הטיפול המחטים מוצאות ומבוצע אבחון נוסף, בעיקר של בדיקת דופק, להשפעת הדיקור על המטופל וקביעת מאפייני תוכנית הטיפול בהמשך.
  • משך טיפול- אורכו של הטיפול משתנה בהתאם למאפייני המטופל, נקודות דיקור ותגובת המטופל לדיקור. כך למשל, ילדים לרוב מגיבים הרבה יותר מהר לדיקור ולכן משך השארת המחטים עליהם הינו הרבה יותר קצר מאשר אצל אדם מבוגר.

 

להרשמה ללימודי דיקור סיני מעשי

להרשמה ללימודי דיקור סיני מעשי, לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו, או צרו קשר עם מכללת גודלמן לרפואה משלימה בטלפון 08-8663620 או במייל college@godelman.co.il.

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

קורס רפלקסולוגיה

קורס רפלקסולוגיה – כל מה שצריך לדעת רפלקסולוגיה מעניינת אתכם? רוצים לדעת לאבחן ולטפל בעזרת שימוש בידע מצרי קדום? הגעתם למקום הנכון. במכללת "גודלמן – רפואה משלימה" תוכלו להשלים קורס

רפואה משלימה לימודי ערב

לימודי ערב רפואה משלימה המטרה בהקמת מכללת גודלמן לרפואה משלימה, הייתה להכשיר אנשי מקצוע ומטפלים ברמה הגבוהה ביותר, כך שיוכלו לתת מענה מקצועי למטופלים ולאפשר טיפול מקיף שמביא לבריאות שלמה.

לימודי תעודה דיקור סיני

אודות לימודי תעודה דיקור סיני במכללת גודלמן לרפואה משלימה מוצעים לימודי תעודה דיקור סיני. הלימודים מוצעים במסגרות ומסלולים שונים וגמישים, כלימודי יום או ערב. הם מועברים בכיתות קטנות על ידי צוות בכיר

קורס עיסוי רפואי מחיר

קורס עיסוי רפואי להיפצע הוא הפחד הגדול ביותר של כל ספורטאי. פציעות פוגעות בביצועים, מעכבות את האימונים והתחרויות במהלך זמן ההחלמה, הטיפול בפציעות הינו יקר, והפרט העיקרי – פציעות גורמות

Call Now Button דילוג לתוכן