מסלול מדריכי רכיבה טיפולית

לפרטים והרשמה

קורס רכיבה טיפולית

 

רכיבה טיפולית עושה שימוש בפעילויות בסיוע סוסים במטרה לתרום באופן חיובי לרווחה קוגניטיבית, פיזית, רגשית וחברתית של אנשים עם מוגבלות. רכיבה טיפולית מספקת יתרונות בתחומי בריאות, חינוך, ספורט ,נופש ופנאי. בכל העולם, יש מיליוני אנשים עם צרכים מיוחדים, החווים את היתרונות המתגמלים של רכיבה על סוסים. נכות לא צריכה למנוע מאדם רכיבה על סוסים. למעשה, חווית התנועה על סוס יכולה להיות טיפולית מאוד. בעת הרכיבה על סוס גופו של הרוכב נע באופן המדמה הליכה אנושית. רוכבים עם מוגבלות פיזית לעתים קרובות מראים שיפור בגמישות, שיווי משקל וכוח שרירים. בנוסף ליתרונות הטיפוליים, רכיבה על סוסים מספקת גם הזדמנויות נופש לאנשים עם מוגבלויות והנאה בחיק הטבע.

תכנית לימודים ייחודית זו פותחה על מנת לעזור לרוכבים ללכת, לדבר, להתחבר, להגיע למיקוד, להתנהג וללמוד.  לתת השראה לכל אחד לחיות את חיו באופן מלא, באופן פרודוקטיבי ועצמאי ככל האפשר.

אנחנו מלמדים את הרוכבים שלנו לטפל בסוסים. האחריות של טיפול בסוס יכולה לעזור לתלמידים שלנו לראות את העולם מנקודת מבט שונה – נקודת מבטו של הסוס.

היקף הלימודים : שנה אקדמית

למסיימים בהצלחה תינתן תעודת מדריך לרכיבה טיפולית.

  • סטאג' בחווה טיפולית
  • עזרה במציאת עבודה
  • תעודה בינלאומית

לעוד פרטים: מכללת גודלמן 08-8663620 // חוות לאון 052-3665391

לרשימת הקורסים המלאה לחצו כאן

קורס רכיבה טיפולית

 

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

קורס מדריכי חדר כושר באשדוד

קורס מדריך חדר כושר ומאמן אישי!

התמהיל המושלם בין התיאוריה לפרקטיקה רק במכללת גודלמן! אנחנו נכשיר אותך תוך 6 חודשים להיות הטוב ביותר בתחומך: לימודי אנטומיה, תזונה, טכניקות לעיסוי ספורטאים, טכניקות NLP לפיתוח מוטיבציה ולימודים עם

מטפל רגשי מוסמך

שילוב של מספר מקצועות טיפוליים במסלול אחד: פסיכותרפיה הוליסטית, CBT, NLP,  פרחי באך. אורך הלימודים – שנתיים בסיום הלימודים תוענק תעודת מטפל רגשי.

תזונה נטורופתית

תזונה נטורופתית המזונות שאתם בוחרים לאכול, קובעים אילו חומרים מזינים, הגוף שלכם יקבל ובאילו כמויות. חומרים מזינים הם חומרים המאפשרים לגוף להפוך אותם לאנרגיה, לבנות ולתחזק רקמות ולווסת תהליכים גופניים. קורס

לימודי NLP לדרגת פרקטישיונר

מה זה NLP? Neuro – זהו החלק הפיסיולוגי, הנוירולוגי – כל מה שקורה בגוף ובמוח. Linguistic – זהו החלק של השפה – המחשבות שלנו, התקשורת שלנו עם אחרים ועם עצמנו.

Call Now Button דילוג לתוכן