קורס מטפלי NLP

לפרטים והרשמה

אודות קורס מטפלי NLP

לימודי NLP ודמיון מודרך שמועברים במכללת גודלמן לרפואה משלימה מבוססים על טכניקה ייחודית, עם הנחיה המחברת את האדם אינטואיטיבית לסיטואציה או תמונה שמועלת בדמיונו והנחווית על ידו. במהלך הטיפול שנעזר בדמיון מודרך ניתן לגעת ולטפל במצבים ובעיות שונות כדוגמת מתח, דאגות, דפוסי חשיבה, כאב, בניית עתיד רצוי ועוד. הטכניקה עצמה נשענת על מחקרים וגישות מדעיים המוכיחים כי מוח האדם למעשה לא מבדיל מבחינה נוירולוגית בין מציאות לדמיון. לכן באמצעות מיומנות וטכניקות פסיכולוגיות ניתן להשפיע על דפוסי מחשבה והתנהגות ולשנותם. לימודים אלו יעניקו לכם הסמכה כמטפלים בתחום של Practitioner ומטפל בדמיון מודרך בתום שנה ראשונה, ושל Master-Practitioner בסיום השנה השנייה.

התפתחות השיטה

שיטת NLP פותחה בשנות השבעים בארצות הברית ומאז היא התפשטה לכל רחבי העולם ככלי לטיפול, אימון אישי, שיפור יכולת עסקיות ועוד. את השיטה פיתחו פרופסור ג'ון גרינדר וריצ'רד בנדלר במהלך ניסיונות להבין יכולות של מצוינות בתחומים שונים, על ידי בידוד רכיבי תקשורת. לשם כך הם בחנו מספר אנשי מחקר ואקדמיה מצטיינים, אספו מידע ונתונים אודותם וחיפשו דגמים חוזרים אצלם. מחקר זה הוביל למספר הנחות יסוד שהיוו את הבסיס לשיטת NLP, באמצעותן פיתחו מודלים עם הליכי טיפול ממוקדים, ועד מהרה שיטה זו התפשטה בארה"ב וברחבי העולם. כיום מדובר בטכניקה מבוקשת שנכתבו אודותיה ספרים רבים ושנלמדת במסגרות שונות, מהרצאות ועד קורסי הכשרה למטפלים.

 

Neuro-linguistic programming

NLP הינן ראשי תיבות של Neuro-linguistic programming או בעברית ניתוב לשוני פיזיולוגי. מדובר במונח עבור שיטת טיפול העוסקת במיומנויות וטכניקות פסיכולוגיות שונות של תקשורת תוך ובין אישית, המיועדות להשפיע ולשנות דפוסי חשיבה, התנהגות ורגשות, לשם שיפור איכות החיים וקידום מטרות אישיות. שמה של שיטת הטיפול מעיד על הרכיבים שבהם נעשה שימוש בטכניקת הטיפול:

 

  • Neuro- או בעברית עיצבי. מעיד על הליכים נוירולוגים שמתרחשים במוח הקולטים מידע מהחושים וכן רגשות, מחשבות ודרכי התנהגות, מעבדים ומתרגמים אותם לכדי חוויות.
  • linguistic- או בעברית לשוני. מעיד על ניתוח של דגמים ודפוסים לשוניים הבאים לכדי ביטוי בתקשורת שהינה מילולית או לא מילולית ומזוהים בפעילות של המוח. כך למשל, יש הבדל בהליכי חשיבה ועיבוד מידע נוירולוגי בין אדם שאומר אני חושב, אני רואה, אני מרגיש וכו'.
  • programming- או בעברית ניתוב או תכנות. מעיד על ארגון נתוני פעילות לשונית ומוחית שעל פיהן מוכתבת תוכנית טיפול מתאימה, עם שלבים שונים, הגדרתן של מטרות ודרכים להגשימן. כמו כן מונח זה מתייחס לדפוסים אוטומטיים שקיימים בבני אדם לרבות הרגלים, דפוסי התנהגות וכדומה.

 

להרשמה ללימודי NLP ודמיון מודרך

להרשמה לקורס מטפלי NLP, לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי, השאירו פרטיכם באתר שלנו, או צרו קשר עם מכללת גודלמן לרפואה משלימה בטלפון 08-8663620 או במייל college@godelman.co.il.

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

כמה עולה קורס דיקור סיני

כמה עולה קורס דיקור סיני ולמי הוא מיועד? חושבים על לימודי דיקור סיני? רוצים לדעת אם הם מתאימים לכם וכמה הם עולים? קורסי דיקור סיני שמוצעים במכללת גודלמן לרפואה משלימה, יעניקו לכם

לימוד שיטת NLP

שיטת ה-NLP מציעה מספר טכניקות ושיטות פסיכולוגיות שמטרתן היא שינוי והשפעה על רגשות, התנהגויות ומחשבות תוך שינוי הרגלים ודפוסים אוטומטיים להשגת תוצאות שאותן אנו רוצים להשיג. שיטה זו מנסה להביא

חשיבות המזון לגוף

חשיבות המזון לגוף את האנרגיה לתפקוד המערכות ולבניית התאים והרקמות, הגוף מקבל בעיקר מהמזון שאנו אוכלים. לפיכך, אם טרם למדתם כיצד לעשות פוטוסינתזה ולנצל את אנרגיית השמש, יכולת השמורה לצמחים (שגם

קורס עיסוי שוודי מזורז

קורס עיסוי באשדוד במחירים משתלמים גרים באזור אשדוד ואוהבים לטפל באנשים באמצעות מגע? מחפשים קורס עיסוי מזורז או מלא בעיר במחיר משתלם? כדאי לכם ליצור קשר עם מכללת גודלמן לרפואה

Call Now Button דילוג לתוכן