עיסוי רפואי

לפרטים והרשמה

קורס עיסוי רפואי

עיסוי רפואי משפר את התפקוד של מנגנונים שונים בגוף כגון, זרימת דם, מתח שרירי, כאבי גב, צוואר וראש, משרה תחושת רגיעה ושלווה כללית.

עיסוי רפואי שונה בתכלית מעיסוי ספא והוא מבוצע במסגרת רפואית או בקליניקה טיפולית. עיסוי רפואי מתמקד בהקלה על בעיה רפואית שנוצרה ולא בחוויית הרגעה כללית.

בעיסוי רפואי נעשה שימוש בטכניקות טיפוליות מגוונות, כגון טיפול באמצעות נקודות מעוררות כאב או שחרור מיופציאלי כדי להקל על כאב שרירים.

מכללת גודלמן מציעה לסטודנטים לימודים עשירים בתוכן באווירה ביתית לצד תרגול מעשי והתנסות בפועל.

 

מבנה הלימודים

שנה אקדמית, 32 שיעורים, סה"כ 394 ש"ל

130 ש"ל אנטומיה/פיזיולוגיה/פתולוגיה

120 ש"ל תרגול מעשי במרפאת המכללה

הלימודים מוכרים ע"י איגוד מקצועות העיסוי בישראל

  • בוגרי המסלול זכאים לתעודת מטפל מוסמך בעיסוי רפואי
  • עזרה במציאת עבודה
  • מוכר למורים בשנת שבתון ופורשי צה"ל
  • תעודה בינלאומית מוכרת

 

עיסוי רפואי ביתר הרחבה

לימודי עיסוי רפואי במרכז מהווים קורס מסאז' מקצועי המורכב למעשה מטכניקות מגוונות. כך למשל, לימודי מסאז' רפואי מאפשרים למטפל לבצע מתיחות של גוף המטופל, עיסוי שוודי, הנעה של המפרקים, לחיצות בנקודות מפתח, עיסויים עמוקים ועוד. מכאן שהטיפול עצמו מותאם לכל מטופל בהתאם למצבו, מטרותיו והעדפותיו, כגון הפחתת עומסים על השרירים וכאבי שרירים, שיפור זרימת הדם אל איברי הגוף, הפחתה של כאבי ראש, הרגעה, שיפור גמישות של המפרקים, הקלה על כאבי גב ועוד.

מי שבחר ללמוד קורס מסאז' יגלה כי מדובר בלימודים מגוונים ומרתקים עם תוכנית לימוד עשירה ומעשירה. המשתתפים ילמדו שבמהלך הטיפול, הנפרש לרוב על פני שלושת רבעי השעה, ניתן לעשות שימוש בשמני בסיס ולפעמים בתמציות של שמנים אתריים בהתאם לבעיות מהן המטופל סובל, ושהתוצאות עשויות להיות אפקטיביות מאוד. בין היתר, גם נלמד אודות הטיפול בקהלים השונים ובמצבים מיוחדים, כגון עיסויים לספורטאים, לאנשים הסובלים מפציעות, בעלי מוגבלויות וכן הלאה.

לימודי עיסוי רפואי

איפה כדאי ללמוד עיסוי רפואי

אז איפה כדאי ללמוד עיסוי? לשאלה זו אין תשובה אחת ויחידה מאחר שקיימים כמה וכמה מוסדות בהם ניתן לקחת קורס מסאז' רפואי. עם זאת, חשוב מאוד לבחון את הפרמטרים של המכללה בה לוקחים את הקורס. ראשית, יש לוודא כי מדובר במוסד הפועל בהצלחה וזוכה להערכה רבה מזה שנים, כמו המכללה שלנו שנוסדה לפני כמעט 30 שנה. שימו לב להיקף התלמידים של המכללה, ולעובדה שהם אכן משתלבים בהצלחה במוסדות כמו מרכזי שיקום, קופות החולים, מועדוני ספורט, ספא ועוד.

במידה ואתם אנשים עסוקים, ודאו שיש גם אפשרות של לימודי ערב עיסוי או לימודי בוקר, ובכל מקרה שקיימת גמישות גבוהה המתאימה לצרכיכם. עוד בדקו את תנאי הלימוד של קורס מסאז' קצר או ארוך, כלומר קבוצות לימוד קטנות וכיתות נוחות, המאפשרות למרצים לתת יחס אישי ולכל תלמיד למצות את המרב מהשיעורים. כמובן שחשוב גם לוודא מהי הכשרתם והשכלתם של המרצים בקורסים בכלל, ובקורס הרלוונטי בפרט – כגון עיסוי רפואי. כמובן שככל שמדובר במרצים מנוסים ובעלי תארים מתקדמים ורלוונטיים, כך טוב יותר.

 

עוד דברים שכדאי לדעת על בחירת המקום והקורס

מלבד האמור לעיל, ברור שישנה חשיבות גם למסגרת התקציב שלכם, ולכן כדאי להשוות בין העלויות. מטבע הדברים, כל מכללה מציעה עבור קורס עיסוי רפואי מחיר שונה, המשקף את שיקוליה הכלכליים, את המוניטין שלה, את תוכנית הלימודים המושקעת, את התנאים להם זוכים התלמידים ועוד. במילים אחרות, לעיתים קרובות המחירים של הלימודים מצדיקים את עצמם מבחינת האיכות ומה שתקבלו.

זאת אומרת שבחירה בעלויות הזולות ביותר אינה בהכרח הנכונה, ומאידך גם העלויות הגבוהות ביותר אינן אומרות שהגעתם למקום "הטוב ביותר". כדאי לבדוק האם מי שמציע למשל עבור קורס עיסוי שוודי מחיר גבוה מהמקובל גם מביא קבלות המצדיקות זאת, ולהיפך – אם העלויות נמוכות מהמקובל – ודאו שאין הדבר בא על חשבון איכות הלימודים והתעודה שתקבלו. כן, חשוב לוודא שהתעודה שמקבלים הינה בינלאומית ומוכרת, בוודאי אם תרצו שייפתחו בפניכם דלתות לתעסוקה.

לבסוף, בדקו האם יש עבור לימודי עיסוי רפואי תנאי קבלה שמתאימים לכם. ברוב המקרים, תנאי הקבלה מאפשרים מאוד ונוחים, ואינם מצריכים רקע מקצועי מיוחד או ניסיון. עם זאת, חשוב לוודא את הנושא מול המכללה. בכל מקרה, אנו ממליצים לקרוא חומרים המצויים באתר של המכללה, לבדוק האם יש עליה פרסומים אובייקטיביים ברשת וברשתות החברתיות, ובמידה שיש לכם מכר שאתם סומכים על דעתו ולמד במכללה – שאלו אותו לגבי החוויה שלו והערכתו.

 

האם לימודי עיסוי רפואי מתאימים לכם?

לימודי עיסוי רפואי יכולים להתאים לכם אם יש לכם עניין בגוף האדם, אם אתם מתחברים למגע גופני ומאמינים שיש ביכולתו להועיל לכם ולאחרים בבעיות שונות. כמו כן, הוא מתאים למי שמעוניין לרכוש ארגז כלים מקצועי שיאפשר לו להשתלב במקומות תעסוקה מסודרים, ו/או לפתוח קליניקה משל עצמו, וכמובן רוצה עבודה המאפשרת לו לתת מעצמו לזולת.

 

למידע נוסף והתייעצות
אם יש לכם שאלות נוספות והתלבטויות לגבי לימודי עיסוי רפואי, או כל קורס אחר המועבר אצלנו, פנו אל מכללת גודלמן בטלפון 08-8663620 ותקבלו מענה אדיב ומקצועי.

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

לימודי נטורופתיה תואר ראשון

נטורופתיה

קורס נטורופתיה- עולם הרפואה המשלימה רפואה נטורופתית היא יכולת ריפוי הוליסטית המשלבת מדע, פילוסופיה ולימודי תרפיה מגוונים בצורה רחבה: רפלקסולוגיה, תזונה נטורופתית, רפואה סינית, ארומתרפיה, עיסוי ועוד. כמו כן שעות

מטפל רגשי מוסמך

שילוב של מספר מקצועות טיפוליים במסלול אחד: פסיכותרפיה הוליסטית, CBT, NLP,  פרחי באך. אורך הלימודים – שנתיים בסיום הלימודים תוענק תעודת מטפל רגשי.

עיסוי שוודי

  עיסוי שוודי הוליסטי ידוע כשיטת ריפוי במגע כבר למעלה מ 150 שנה. זוהי שיטה המהווה בסיס לסגנונות שונים של עיסוי רפואי ומתבססת על הנעת רקמות רכות ומפרקים. בקורס נלמד טכניקות

לימודי NLP לדרגת פרקטישיונר

מה זה NLP? Neuro – זהו החלק הפיסיולוגי, הנוירולוגי – כל מה שקורה בגוף ובמוח. Linguistic – זהו החלק של השפה – המחשבות שלנו, התקשורת שלנו עם אחרים ועם עצמנו.

Call Now Button דילוג לתוכן