קורס עיסוי שוודי מחיר

לפרטים והרשמה

קורס עיסוי שוודי – כל מה שרציתם לדעת

עיסוי שוודי הוא אחת משיטות הריפוי במגע המוכרות והוותיקות ביותר, נעשה בו שימוש למעלה מ-150 שנה והוא מהווה בסיס לשיטות עיסוי רפואי מתקדמות. לכן, קורס עיסוי שוודי עשוי להיות דרך נהדרת ליצירת בסיס טיפולי איתן ויציב עליו ניתן יהיה להוסיף שיטות טיפול נוספות. מה בדיוק לומדים בקורס עיסוי שוודי, היכן תוכלו לעבוד בסיום הקורס ומדוע כדאי לכם ללמוד במכללת גודלמן? כל התשובות ועוד, במאמר הבא.

רזי העיסוי השוודי

העיסוי השוודי פותח על ידי פר הנריק לינג, פרופסור שוודי לרפואת ספורט. העיסוי השוודי פותח כשיטת ריפוי המבוססת על שיפור זרימת הדם בגוף. השיטה מבוססת על שישה יסודות:

  • ליטוף
  • עיסוי עמוק
  • חיכוך
  • הקשות קצביות
  • לחיצה
  • רטט

העיסוי נעשה באמצעות שמנים ריחניים ומשרה רוגע ושחרור. למעשה, קיים דגש גם על ההיבט הפסיכולוגי והרוחני של הטיפול ומטרתו להביא להשפעה חיובית על כלל מערכות הגוף.

תכנית הלימודים

תכנית הלימודים שלנו פותחה לאחר מחשבה מרובה ורתימת כל הניסיון והידע של מומחי העיסוי הטובים בארץ. התכנית כוללת:

  • יישום שיטות טיפוליות ייחודיות
  • התמודדות עם התנגדות מטופלים לעבודת גוף-נפש
  • כוחות היקום וחוקיות הטבע יחד בהקבלה לאדם
  • הסובלימציה והטרנספורמציה בין שלוש הרמות – יקום, טבע ואדם
  • חוויה של המרכזים האנרגטיים כגון: צ'אקרות והתדר
  • שימוש בכלים מהפסיכולוגיה באמצעות דמיון מודרך

התכנית כוללת שילוב של לימודים עיוניים, להעמקת הידע והגברת יכולת ההבנה וההתאמה של הטיפול למטופל, עם לימודים מעשיים בכיתת הלימוד, תרגול קבוצתי והתנסות בטיפולים רפואיים. בנוסף ישנם פרויקטים והעשרות בהם הסטודנטים לוקחים חלק.

איך נרשמים?

הלימודים מתאימים לאלו שרוצים לרכוש כלי טיפול במגע, לבנות בסיס טיפולי איתן ולהכיר את עולם הריפוי. הקורס חווייתי ומהנה לכן הוא מתאים גם לאלו הרוצים להעשיר את הידע שלהם ולפנק את הקרובים להם ולא בהכרח מעוניינים לעסוק בתחום. תנאי הקבלה הוא 12 שנות לימוד, לכן הקורס עשוי להתאים למרבית האוכלוסייה הבוגרת בישראל.

ההרשמה לקורס פשוטה ומהירה, כל שעליכם לעשות הוא להשאיר פרטים באתר, ללא כל התחייבות ואנו ניצור עמכם קשר.

איפה אפשר לעבור לאחר הקורס?

סיום הקורס בהצלחה יזכה אתכם בתעודת מומחה בעיסוי שוודי\רפואי מוסמך מטעם מכללת "גודלמן".  תוכלו להתחיל לעבוד במכוני עיסוי, ספא, חדרי כושר ואף להקים קליניקה פרטית. למכללה קשרים רבים עם מיטב מכוני העיסוי בארץ ולבוגרי הקורס תינתן עזרה במציאת עבודה ובהשמה במקומות בהם ניתן ללמוד ולהתפתח בתחום.

לימודי עיסוי שוודי – מחירים אטרקטיביים

החלטתם שאתם רוצים ללמוד קורס עיסוי שוודי? מחיר הקורס נע בהתאם לאורך הקורס ולשעות הלימוד העיוניות והמעשיות שלו. מומלץ ליצור קשר עם צוות הייעוץ שלנו ואנו נסייע לכם להבין באיזה קורס עליכם לבחור ומה עשוי להתאים לצרכים שלכם.

מכללת גודלמן – רפואה משלימה

מכללת גודלמן נוסדה בשנת 1994 על ידי ד"ר שמעון גודלמן – מומחה לריפוי טבעי וכירופרקטיקה. במרוצת השנים הפכה המכללה לאחד המרכזים הלימודיים המובילים בישראל תוך צבירת מוניטין גבוה. אנו מזמינים אתם להצטרף למאות הבוגרים המרוצים שלנו ולהגשים את החלום והשאיפות שלכם. לפרטים נוספים חייגו:  08-8663620.

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

טיפול רגשי למבוגרים

טיפול רגשי מתבסס על כך שרוב המצוקות שלנו נובעות ברוב המקרים ממשברים רגשיים שאנחנו נושאים בקרבנו. הבטחון העצמי, פוטנציאל האושר ושמחת החיים המאפשרת שקט נפשי ובריאות פיזית ורוחנית מצויה במפגש

לימודי רפלקסולוגיה תל אביב

על לימודי רפלקסולוגיה תל אביב גרים בתל אביב ומבקשים ללמוד רפלקסולוגיה? לימודי רפלקסולוגיה בתל אביב מוצעים על ידי מכללת גודלמן לרפואה משלימה, מרכז לימודי רפואה משלימה מהמובילים בארץ שמאחוריו שורה

לימודי תעודה דיקור סיני

אודות לימודי תעודה דיקור סיני במכללת גודלמן לרפואה משלימה מוצעים לימודי תעודה דיקור סיני. הלימודים מוצעים במסגרות ומסלולים שונים וגמישים, כלימודי יום או ערב. הם מועברים בכיתות קטנות על ידי צוות בכיר

כמה עולה קורס דיקור סיני

כמה עולה קורס דיקור סיני ולמי הוא מיועד? חושבים על לימודי דיקור סיני? רוצים לדעת אם הם מתאימים לכם וכמה הם עולים? קורסי דיקור סיני שמוצעים במכללת גודלמן לרפואה משלימה, יעניקו לכם

Call Now Button דילוג לתוכן