קורס רפלקסולוגיה

לפרטים והרשמה

קורס רפלקסולוגיה – כל מה שצריך לדעת

רפלקסולוגיה מעניינת אתכם? רוצים לדעת לאבחן ולטפל בעזרת שימוש בידע מצרי קדום? הגעתם למקום הנכון. במכללת "גודלמן – רפואה משלימה" תוכלו להשלים קורס רפלקסולוגיה קצר, לקבל תעודת "רפלקסולוג מוסמך" ולהתחיל לטפל באנשים בקליניקה פרטית או במכון מקצועי. כל מה שצריך לדעת, במאמר הבא.

רפלקסולוגיה מהי?

הרפלקסולוגיה היא שיטת אבחון וריפוי שפותחה במצרים העתיקה ושוכללה בעזרת ידע הרפואי מודרני. מטפלים בשיטת הרפלקסולוגיה עושים שימוש בקריאת מפת כף הרגל ובעיסוי ולחיצות במקומות ספציפיים המקושרים לאזורים הרלוונטיים בגוף. השיטה מסייעת לשפר את זרימת הדם, זרימת הלימפה, שחרור של חומרים מרגיעים ועשויה להקל ולשכך כאבים שונים. בנוסף, יש הטוענים כי עיסוי רפלקסולוגי מסייעה לשפר את תהליך סילוק הפסולת מתאי הגוף ותורם להרפיה של שרירים מכווצים.

מסלול הלימודים שלנו

אנו מציעים מסלוליי לימודים שנתיים ודו-שנתיים, אשר נבנו על ידי מיטב המומחים בארץ בתחום הרפואה האלטרנטיבית. תוכניות הלימודים משלבות בין לימודים עינויים מעמיקים ותרגולים מעשיים, תרגולים קבוצתיים והשתתפות פיזית בטיפולים מקצועיים. היקף הלימודים הוא של 590 שעות לימוד, כולל עבודה מעשית ולוז גמיש למדי הניתן להתאמה לאורח חייו של הסטודנט. לאחר סיום הקורס יקבלו הבוגרים תעודת "רפלקסולוג מוסמך" מטעם מכללת GODELMAN, בעזרתה יוכלו לטפל באופן עצמאי או לטפל במכון ריפוי מקצועי.

למי מתאימים הלימודים?

לימודי הרפלקסולוגיה הם ברמה הגבוה ביותר והם מקנים כלים שימושיים ויעילים למטפלים מוסמכים אשר רוצים להעמיק את ארגז הכלים שלהם, לאלו הרוצים לרכוש ידע טיפולי ראשוני ואף לאלו הרוצים ליהנות מקורס מעשיר, חווייתי ומהנה ולא בהכרח להיכנס לתחום באופן מקצועי. תנאי הקבלה גמישים וכוללים תנאי יחיד של זכאות ל-12 שנות לימוד בלבד. בשורה התחתונה, ניתן לומר כי השילוב של תוכן מעניין  ומעשי, תנאי קבלה גמישים ומחיר אטרקטיבי יוצר עסקה משלמת ממנה קשה להתעלם.

למה לבחור ב-GODELMAN?

מכללת גודלמן היא אחד המרכזים הלימודיים המובילים בישראל בתחום הרפואה האלטרנטיבית. אנו מציעים מגוון קורסים המעניקים התמחות בתחומים שונים ועל ידי מיטב המרצים בישראל. בנוסף, למכללה קשרי עבודה רבים עם מכוני עיסוי, מרפאות וקליניקות אותם אנו מנצלים על מנת לסייע לבוגרים שלנו למצוא מקומות תעסוקה מקצועיים וכאלה בהם ניתן יהיה ללמוד, להתפתח וליישם את הידע הנצבר.

GODELMAN – קורס רפלקסולוגיה – מחיר אטרקטיבי

המכללה הוקמה בשנת 1994 על ידי דוקטור שמעון גודלמן – מומחה לריפוי טבעי וכירופרקטיקה. במשך השנים צברנו מוניטין גבוה וניסיון הוראה רב, אותם אנו מתרגמים ליצירת הקורסים הטובים והמקצועיים ביותר. אנו גאים להיות מבין המרכזים הלימודיים המובילים בישראל ושמחים לתרום לקידום וחיזוק תחום הרפואה האלטרנטיבית, על כל סוגיה, בארץ. אתם מוזמנים להגשים חלום ולהצטרף לקהל הסטודנטים והבוגרים המרוצים שלנו. לפרטים נוספים, שאילת שאלות, קבלת סיוע מקצועי והכוונה לימודית תוכלו ליצור קשר בעזרת מספר הטלפון: 08-8663620.

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

קורס דיקור סיני מעשי

על קורס דיקור סיני מעשי רוצים לטפל כמדקרים סינים? מבקשים לקבל כלים מעשיים בתחום? במכללת גודלמן לרפואה משלימה מציעים לכם קורס דיקור סיני מעשי ממוקד, שבסיומו תקבלו תעודת מטפל מוכרת. הלימודים עצמם

קורס עיסוי שוודי

על קורס עיסוי שוודי במכללת גודלמן לרפואה משלימה מעבירים קורס עיסוי שוודי מקצועי שבוגריו יכולים לטפל באופן עצמאי במרפאות לרפואה משלימה, מכוני ספא ועוד. הקורס מיועד לזכאים לשתיים עשרה שנות לימוד לפחות,

כמה עולה לימודי NLP

כמה עולה קורס NLP ולמי הוא מיועד? קורס מטפלי  NLP ודמיון מודרך שנלמד במכללת גודלמן, המובילה בארץ לרפואה משלימה, יעניק לכם הסמכה לטפל בתחום. מדובר בקורס מקצועי האורך שנתיים, שמוצע במתכונות גמישות כלימודי בוקר

מדעי המזון ואכילה בריאה

מדעי המזון המזונות שאתם בוחרים לאכול, קובעים אילו חומרים מזינים, הגוף שלכם יקבל ובאילו כמויות. חומרים מזינים הם חומרים המאפשרים לגוף להפוך אותם לאנרגיה, לבנות ולתחזק רקמות ולווסת תהליכים גופניים. קורס

Call Now Button דילוג לתוכן