רפואה משלימה לימודי ערב

לפרטים והרשמה

לימודי ערב רפואה משלימה

המטרה בהקמת מכללת גודלמן לרפואה משלימה, הייתה להכשיר אנשי מקצוע ומטפלים ברמה הגבוהה ביותר, כך שיוכלו לתת מענה מקצועי למטופלים ולאפשר טיפול מקיף שמביא לבריאות שלמה. הלימודים במכללה מיועדים לאנשים המעוניינים לעזור למטופלים מתוך הבנה שלכל אדם יש כוחות ריפוי עצמיים שניתן לחזק ולהעצים באמצעות הכוונה נכונה, מה שעוזר לריפוי והחלמת המטופל.

למידע נוסף לחצו כאן

רפואה משלימה – לימודי ערב, מהם הקורסים אותם אפשר ללמוד?

מכללת גודלמן מציעה מספר רב של קורסים בנושאי רפואה משלימה:

עיסוי רפואי, עיסוי שוודי הוליסטי, עיסוי רפואי לתינוק, עיסוי ספורטאים, מומחה בכיר לעיסוי רפואי, מדריך לרכיבה טיפולית, רפלקסולוגיה, נטורופתיה, רפואה סינית, דמיון מודרך, NLP, CBT, מדעי המזון ואכילה בריאה, פסיכותרפיה הוליסטית, אבנים חמות, פרחי באך, ארומתרפיה, דיקור אוזן.

למה כדאי ללמוד רפואה משלימה במכללת גודלמן?

  • ליווי אישי – אצלנו תזכו בליווי אישי וצמוד, יחס מיוחד לכל סטודנט.
  • טובי המרצים – הלימודים בבית הספר מועברים על ידי מיטב המטפלים בארץ, כולם בעלי ניסיון מקצועי עצום וידע פרקטי עשיר.
  • תכנית הלימודים הייחודית שלנו מאפשרת לסטודנטים ללמוד בלימודי בוקר וערב, כמו כן הסטודנטים זוכים בהשתלמות מעשית אצלנו במרפאות.
  • בסיום הלימודים, הסטודנטים יוצאים עם ידע רב עשיר ומגוון, מאות מבין הסטודנטים שלנו השתלבו כמטפלים במרכזי רפואה משלימה, מרכזי שיקום, קליניקות פרטיות, מרפאות ומועדוני ספורט.

מהן דרישות הקבלה?

הדרישות ללימודים הם 12 שנות לימוד, הדרישות משתנות בהתאם לקורסים, במרבית מסלולי הלימוד אין דרישה לידע קודם או ניסיון כלשהו בתחום והם פתוחים לאנשים המעוניינים ללמוד תחום מרתק ומעניין זה.

רפואה משלימה לימודי ערב

 איזה תעודה מקבלים בסיום הקורס?

הסטודנטים מקבלים תעודה עם הכרה בינלאומית ע"י ארגונים מקצועיים בתחומי הרפואה המשלימה.

האם אפשר ללמוד גם בבוקר וגם בערב?

אנו מודעים לקצב החיים המהיר ולכן תוכנית הלימודים במכללת גודלמן מוצעת במסלולים גמישים של בוקר או ערב. הקורסים כוללים גם תכנים מעשיים וגם עיוניים שמועברים בקבוצות לימוד קטנות, בכיתות ובמרפאה עצמה, ע"י צוות של מטפלים מנוסה מאד ובכיר.

בשנת 1994 הקים ד"ר שמעון גודלמן את מכללת גודלמן לרפואה משלימה, בה מתקיימים לימודי בוקר וערב, בקבוצות לימוד מצומצמות, כיתות נוחות בהם הסטודנטים רוכשים ידע תיאורטי וניסיון עבודה. במסגרת הלימודים, מומחים ובעלי מקצוע מהטובים בתחומם מעבירים את השיעורים בצורה ברורה וקשובה. כל סטודנט זוכה לליווי צמוד ויחס אישי. בגמר הלימודים מקבלים הבוגרים, תעודה בינלאומית המאפשרת לעבוד בתחום בארץ ובחו"ל. לקבלת מידע נוסף לימודי ערב – רפואה משלימה אם תתקשרו איתנו קשר בטלפון: 08-8663620 או תצרו איתנו קשר כאן.

שאלות נפוצות

ההרשמה לקורס מתבצעת במכללת גודלמן, אנו מבצעים פגישת ייעוץ בה אנו נותנים פרטים מלאים על הקורס, בונים תכנית לימודים מותאמת ואישית לסטודנט ומבצעים את ההרשמה, ההרשמה מותנת בדמי הרשמה על סך 1250 ש"ח. כמו כן ניתן להירשם טלפונית , במקרה ואין צורך בפגישת ייעוץ, ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה עם המועמד בטלפון, וחיוב האשראי טלפונית בדמי הרשמה, או שכר לימוד. לאחר מכן הטופס נשלח למועמד בפקס או המייל על מנת שהמועמד יחתום על הטופס, קבלה וחשבונית ניתן לקבל פיזית במזכירות המכללה.

במכללת גודלמן יש גמישות רבה בתחום תכניות הלימודים. ישנם קורסי ערב ובוקר ואפילו קורסי צהריים. במכללת גודלמן תוכל להתאים לעצמך תכנית לימודים נוחה המותאמת לצרכייך.

במכללת גודלמן, צוות המרצים הינו מהטובים בארץ. במכללה שלנו מלמדים רק מומחים מהמעלה הראשונה. רובם ככולם בהשכלת . PHD, MD ND
עוד פרטים ניתן לקרוא בעמוד "צוות המרצים" בדף הבית.

מומלץ לקרוא גם

כמה עולה לימודי NLP

כמה עולה קורס NLP ולמי הוא מיועד? קורס מטפלי  NLP ודמיון מודרך שנלמד במכללת גודלמן, המובילה בארץ לרפואה משלימה, יעניק לכם הסמכה לטפל בתחום. מדובר בקורס מקצועי האורך שנתיים, שמוצע במתכונות גמישות כלימודי בוקר

קורס מטפלי NLP

אודות קורס מטפלי NLP לימודי NLP ודמיון מודרך שמועברים במכללת גודלמן לרפואה משלימה מבוססים על טכניקה ייחודית, עם הנחיה המחברת את האדם אינטואיטיבית לסיטואציה או תמונה שמועלת בדמיונו והנחווית על ידו. במהלך הטיפול

לימודי תעודה דיקור סיני

אודות לימודי תעודה דיקור סיני במכללת גודלמן לרפואה משלימה מוצעים לימודי תעודה דיקור סיני. הלימודים מוצעים במסגרות ומסלולים שונים וגמישים, כלימודי יום או ערב. הם מועברים בכיתות קטנות על ידי צוות בכיר

מה זה פרחי באך

פרחי באך – מה זה בעצם? יתכן שקיבלתם מחברים ומכרים המלצות חמות על פרחי באך אבל לא ברור לכם במה בעצם מדובר: האם זו "תרופה"? האם היא כוללת רק מרכיבים טבעיים?

Call Now Button דילוג לתוכן